برگزاری بیش از 64 هزار آزمون؛ استانداردسازی خدمات آزمایشگاهی سرعت گرفت

برگزاری بیش از 64 هزار آزمون؛ استانداردسازی خدمات آزمایشگاهی سرعت گرفت


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69854
ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی از اهدافی است که در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می‌شود. این هدف شبکه را ملزم به برگزاری آزمون‌های مختلف کرده است. «تاکنون 64 هزار و 804 آزمون در کشور برگزار کرده‌ایم.»

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به مطلب فوق، گفت: در این شبکه بیش از ۵۰ هزار نوع آزمون آزمایشگاهی برگزار می‌شود. این در شرایطی است که 16 هزار و 139 دستگاه هم اشتراک‌‌گذاری شده است.

به گفته وی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری آزمون‌های تخصصی تلاش می‌کند تا هم نیروی انسانی این حوزه را آموزش دهد و هم استفاده از توان تجهیزاتی را صددرصدی کند.

اسدی‌فرد ادامه داد: تاکنون بیش از 711 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند. ما معتقدیم که نیروی انسانی ماهر مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه علمی است

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین، گفت: نتایج خوبی از برگزاری آزمون‌های تخصصی به دست آمده است و اعضای شبکه هم از این کار استقبال کرده‌اند. ما فکر می‌کنیم این آزمون‌ها به ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی می‌انجامد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

ارائه بیش از ۵۰ هزار نوع آزمون در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارایه یارانه خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان ارشد

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم