برگزاری دوره‌های آموزش بین‌المللی در حوزه چاپ سه‌بعدی
با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره‌های آموزش بین‌المللی در حوزه چاپ سه‌بعدی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 32218
دومین دوره و کارگاه‌های تخصصی آموزش چاپ سه‌بعدی و اعطای گواهینامه بین المللی I3DL با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی از 12 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود.



دومین دوره و کارگاه‌های تخصصی آموزش چاپ سه‌بعدی و اعطای گواهینامه بین المللی I3DL با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی از 12 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  I3DL گواهی بین‌المللی آشنایی با فناوری چاپ سه بعدی است که توسط موسسه ZAMSTEC اتریش اجرا و به ثبت بین المللی رسیده است. در ایران نیز این دوره ها توسط موسسه ساخت افزایشی و با همکاری موسسه بین‌المللی Zamstec  برگزار می‌شود.  شرکت کنندگان در این دوره 12 ماژول (واحد) را می گذرانند . واحدهای 1 و 2 پایه، 3 تا 11 انتخابی و 12 کارآموزی عملی یا انجام پایان نامه در حوزه چاپ سه بعدی است. معرفی فناوری چاپ سه بعدی، کار کردن با چاپگرهای سه بعدی، مواد و فیلامنت‌های جدید نوآورانه برای چاپ سه بعدی، چاپگر سه بعدی خود را بسازید، ساخت روبات با استفاده از چاپگر سه بعدی، نوآوری و مدل‌های جدید کسب و کار با به کار گیری چاپ سه بعدی و شبیه سازی، مهندسی با کامپیوتر و کاربرد روش المان محدود در چاپ سه بعدی برخی از عناوین این واحدهای آموزشی است.
همچنین بر اساس گذراندن این واحدها 5 سطح گواهینامه بین المللی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود. گواهینامه ™I3DL، سطح پایه که پس از گذراندن دو واحد اول به عنوان پیش‌نیاز تمام واحدهای دیگر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. گواهینامه ™I3DL، سطح میانی این گواهینامه نیز پس از گذارندن چهار واحد اعطا خواهد شد. دو واحد اصلی ۱ و ۲ الزامی است و دو واحد دیگر از بین واحد ۳ تا ۱۱ به انتخاب شرکت‌کنندگان خواهد بود. گواهینامه ™I3DL، سطح تکمیلی که برای کسب این گواهینامه شرکت کنندگان باید ۶ واحد را گذرانده باشند و واحدهای ۱، ۲ و ۱۲ الزامی بوده و سه واحد دیگر به انتخاب شرکت‌کنندگان خواهد بود. گواهینامه ™I3DL، سطح پیشرفته  که برای کسب این گواهینامه باید ۱۰ واحد گذرانده شود. واحدهای ۱، ۲ و ۱۲ الزامی بوده و هفت واحد دیگر به انتخاب شرکت‌کنندگان خواهد بود. گواهینامه ™I3DL، سطح مربی رسمی. برای کسب عنوان مربی رسمی I3DL ™ ، باید همه ۱۲ واحد گذرانده شود. علاوه بر این، متقاضی باید دو سال سابقه تدریس، در قالب دانشگاه‌های نسل سوم را داشته باشد در غیر اینصورت باید دو واحد اجباری "روش تدریس ۱ و ۲" ، ارایه شده توسط موسسه زمستک، را نیز بگذراند.
دومین دوره کارگاه‌های تخصصی آموزش چاپ سه‌بعدی و اعطای گواهینامه بین المللی I3DL از 12 اسفندماه در موسسه ساخت افزایشی ایران واقع در دانشگاه علم و صنعت  آغاز می شود.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم