برگزاری مدرسه پاییزه مغز و اعصاب در مشهد
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی انجام می‌شود؛

برگزاری مدرسه پاییزه مغز و اعصاب در مشهد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 29158
مدرسه پاییزه مغز و اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی آذر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

 

مدرسه پاییزه مغز و اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی آذر ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این اقدام آموزشی و تحقیقاتی با هدف آشنایی با اصول فناوری های گوناگون ثبت اطلاعات مغز شامل : EEG, fNIRS, fMRI و آشنایی و کار با روش‌های تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات حاصل از: EEG, fNIRS, fMRI ، برپا می شود. در طول پنج روز برپایی این مدرسه پاییزه در 18 تا 22 آذرماه سال جاری اساتید و دانشجویان رشته های مهندسی پزشکی، علوم، روانپزشکی، پزشکی و سایر رشته های دانشگاهی، آخرین دیدگاه ها، نظرات و دستاوردهای تحقیقاتی خود در حوزه مغز و علوم اعصاب به بحث و بررسی می گذارند.
همچنین، رشد و آسیب شناسی مغز (از نوزاد تا نوجوان)، ایجاد و توسعه اطلس چند مودالیته  مغزی، آشنایی و کار با روش‌های آماری پردازش اطلاعات مغزی و آشنایی با کاربرد فناوری‌های در حوزه شناخت رابطه مغز- زبان، مغز-موسیقی و آشنایی و کار با روش تجزیه ، تحیل و تفسیر اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری مدرسه پاییزه است. در مدرسه پاییزه امسال، دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، پرفسور walli0s   از گروه تحقیقاتی insern u1105 از کشور فرانسه نیز حضور دارد. همچنین این مدسه پاییزه به منظور ارتقای سطح دانش و تحقیقات در حوزه مغز و علوم اعصاب، گرایش مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) دانشگاه فردوسی مشهد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود که دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد از دیگر حامیان برپایی این مدرسه هستند.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم