بهبود بررسي وضعيت بيماران به کمک تكنولوژي پزشكي پيشرفته یک شرکت دانش‌بنیان

بهبود بررسي وضعيت بيماران به کمک تكنولوژي پزشكي پيشرفته یک شرکت دانش‌بنیان


زمان مطالعه : 3 دقیقه
کد خبر : 41294
یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 77 فعالیت خود را در زمینه طراحی و توليد تجهيزات پرشكي و مانيتورينگ علائم حياتي بيمار در کشور آغاز کرد. هدف از تشکیل این شرکت، بهبود بررسي وضعيت بيماران از طريق استفاده از تكنولوژي پزشكي پيشرفته است.


یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 77 فعالیت خود را در زمینه طراحی و توليد تجهيزات پرشكي و مانيتورينگ علائم حياتي بيمار در کشور آغاز کرد. هدف از تشکیل این شرکت، بهبود بررسي وضعيت بيماران از طريق استفاده از تكنولوژي پزشكي پيشرفته است.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصولات اين شركت به لحاظ كيفيت بالا و كاربري آسان كاملاٌ شناخته شده است. اين شركت پس از چند سال تحقيق و بررسي در خصوص پارامترهاي مختلف مانيتورينگ، توليد محصولات خود را آغازکرد و در سالهاي اخير بيش از 70 درصد از سهم بازار داخل را به خود اختصاص داده است.
به گفته عبدالرضا  یعقوب زاده طاری، مدیر عامل شرکت پویندگان راه سعادت، این شرکت با بهره گيري از دانش فني كاركنان تحقيقاتي و توليدي خود روز به روز محصولاتي با كيفيت تر و به روزتري را به بازار عرضه مي کند.


وی افزود: ما پس از اخذ استاندارد هاي بين المللي ISO 9001 ، ISO 13485 و CE، صادرات محصولات خود را به سراسر جهان آغاز كردیم و تابحال محصولات خود را به بيش از 45 كشور اعم از ايتاليا، آلمان، تركيه، بلاروس، روسيه، كانادا، پرو، بوليوي، مالزي، تايوان، تايلند، سوريه، پاكستان، آذربايجان، امارات متحده عربي ( دبي )، عراق ، لبنان، مصر، آفريقاي جنوبي و ... صادر کرده ایم.


این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات به اين كشور ها از طريق نمايندگان فعال شركت در آن كشورها صورت مي گیرد. انتقال تكنولوژي به كشورهاي بلاروس، تركيه و سوئد يكي ديگر از دستاوردهاي شركت ما محسوب مي شود.


وی در ادامه بیان کرد: شركت با راه اندازي خط توليد خود در مالزي راه را براي فروش محصولات در بسياري از كشورهاي آسياي شرقي و خاور ميانه آسان كرده است و شروع راه اندازي خط توليد در كانادا ورود به بازار آمريكاي شمالي را امكان پذير مي سازد.

یعقوب‌زاده طاری در خصوص محصولات تولیدی شرکت، عنوان کرد: محصولات شرکت ما عبارتند از«مانيتور علائم حياتي بيمار با پارامترهاي ECG، SPO2، NIBP، Temp، Resp، IBP، Gas Analyzer ، Brain Function Assessment و صفحه نمايش 3/4 تا 5/18 اينچي با مدلهايNovin S630, S1600, S1800, Zagros, Zagros Modular, Alborz B5, Alborz B9 B9Modular, Aria, Zagros s»، «سـانتـرال مـرکزي با مدلSAHAND»، «سيستم الکتروکارديوگراف با مدل‌هاي Dena 350,650 »، «سيستم آرياتي سي (Aria TC) با قابليت ارسال علائم حياتي روي بسترهاي مخابراتي بي‌سيم در عمليات اورژانس، تجهيزات پوششي با قابليت ثبت علائم حياتي بيماران و انتقال داده به مراکز درماني از طريق گوشي‌هاي هوشمند» و «سيستم ونتيلاتور کمپرسوري قابل استفاده در بخش ICU براي بزرگسالان و اطفال».


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شركت پويندگان راه سعادت در سال 79 موفق به اخذ تأييديه استاندارد كاربردي محصولات خود از طرف اداره كل تجهيزات پزشكي شد و در سال 80 نسبت به پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت مطابق استاندارد بين‌المللي ISO 9001 وEN 46001 اقدام کرد و داراي گواهينامه‌هاي بين‌المللي  ISO 13485و   ISO 9001 از موسسه QS در زمينه طراحي و توليد تجهيزات مانيتورينگ علائم حياتي بيمار است.
ضمنا توليدات اين شركت مي‌تواند پاسخگوي بخشهاي اورژانس، اتاق عمل جنرال، اتاق عمل قلب باز، ريكاوري، ICU و  CCU در بيمارستان‌ها و کلينيک‌هاي درماني و همچنين جهت مراقبت در منزل باشد.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم