بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ايران برگزار می‌شود
باهدف شناسايي و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری در حوزه دریا؛

بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ايران برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 35902
باهدف ارائه توانمندي ها و آخـرين دستاوردهای صنايع دریایی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنعت، بیستمین نمايشگاه بين ا لمللی صنايع دريايي و دريانوردی ایران، برگزار می‌شود.



باهدف ارائه توانمندي ها و آخـرين دستاوردهای صنايع دریایی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنعت، بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ایران،برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به دنبال برگزاری  نوزده دوره نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي ايران،  انجمن مهندسی دریـایی ایـران با همکاری معاونت همايش ها و نمايشگاههاي شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش، در نظر دارند تا بیستمین نمايشگاه بين المللی صنايع دريايي و دريانوردی ايران را در  سال جاری، باهدف شناسايي و معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندي ها و آخـرين دستاوردهای صنايع، تأسيسات و سامانه های دريايي و بندری جمهوری اسلامی ايران در سطح بينالمللی برگزار کند.
بی‌شک برپايي بیستمین نمايشگاه صنايع دريايي و دريانوردی ايران که حتی‌الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا است، میتواند نقش بسزايي در شناسايي و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری بين مراکز صنايع دريايي و دريانوردی و طرفهای خارجی آن‌ها  ايفا کند.
بر اساس این گزارش؛ همزمان با برگزاري اين نمايشگاه، بیستمین همايش صنايع دريايي ايران در تاريخ 26 الی 28 آذرماه سال 1397 در مركز همايشهاي بين المللي كيش برگزار خواهد شد. در راستای برگزاری این نمایشگاه، ستاد توسعه فناوری فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی؛ از حضور شرکت‌های دانش بنیان دریایی در این نمایشگاه حمایت می‌کند.
در این راستا، از عموم پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر صاحب‌نظران علاقه‌مند به توسعه صنایع و امور دریایی کشور دعوت می‌شود با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، شرکت در کارگاه آموزشی، حضور در همایش و برنامه‌های جانبی در تحقق اهداف آن همکاری کنند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم