تامین آب تصفیه با فناوری غشایی ممکن شد
توسط یک شرکت دانش بنیان ؛

تامین آب تصفیه با فناوری غشایی ممکن شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 42865
تامین آب تصفیه شده از طریق فناوری غشاهای اولترافیلتراسیون و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ممکن شد .

تامین آب تصفیه شده از طریق فناوری غشاهای اولترافیلتراسیون و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ممکن شد . 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، مرتضی صادقی مدیر تحقیق و توسعه شرکت توکا پارسیان پیشرو با اشاره به اینکه فناوری غشاهای اولترافیلتراسیون در بحث بازیافت پساب و آب حلقه مهم و اساسی در زنجیره بازیافت است گفت : این شرکت به عنوان مشاور و مجری ساخت انواع سامانه‌های تصفیه آب و فاضلاب وبا تکیه بر دانش فنی متخصصان و کارشناسان خود و دانش و فناوری روز دنیا، فعالیت خود را با اهداف کمک به نگهداری منابع آبی کشور، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و رفع وابستگی کشور به محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سال 1396 آغاز کرد. 

وی درادامه گفت : این شرکت تنها تولید کننده ماژول‌ها وغشاهای الیاف میان تهی اولترافیلتراسیون(UF) در خاورمیانه است که درجهت تامین آب سالم و تصفیه شده گام بر می دارد .

وی درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : ما تاکنون برای توسعه و رونق فعالیت های دانش بنیان این شرکت از تسهیلات و برخی از معافیت های مالیاتی استفاده کرده ایم . 

صادقی درباره تاثیر فعالیت دانش بنیان بر اشتغالزایی این شرکت گفت : درحال حاضر ما به صورت مستقیم برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده ایم که درصورت پیشرفت برنامه های شرکت طبق برنامه این تعداد را دوبرابر خواهیم کرد . 

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره صرفه جویی ارزی این شرکت اظهار کرد : با توجه به این که کشور با بحث خشکسالی مواجه شده تولید غشاهای اولترافیلتراسیون سالی حدود 30 تا 40 میلیون دلار صرفه ارزی برای کشور به همراه دارد . 

وی درباره ارائه خدمات فنی و مهندسی این شرکت دانش بنیان گفت : طراحی و ساخت سامانه های غشایی تصفیه پساب و آب بر پایه فناوری غشایی اولترافیلتراسیون ، طراحی و ساخت سامانه های غشایی آب شیرین کن بر پایه اسمز معکوس ،طراحی و ساخت سامانه تصفیه پساب بر پایه فرایند انعقاد شیمیایی وطراحی و ساخت سامانه های چربی گیر پساب (DAF)   طراحی، ساخت و بهینه سازی تصفیه خانه های فاضلاب بر پایه فرایندهای بیولوژیک  از جمله خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت ارائه می کند .

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم