تبادل دانش در صنعت عطر سازی رونق می‌گیرد
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی:

تبادل دانش در صنعت عطر سازی رونق می‌گیرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 49650
در راستای تبادل دانش و فناوری میان فعالان صنعت گیاهان دارویی و معطر با دیگر کشورها، رویداد اعزام هیات تجاری و فناور به کشور فرانسه با محوریت صنعت عطر، اسانس و آرایشی،بهداشتی برگزارشد.

در این رویداد که با حضور جمعی از تولید کنندگان حوزه گیاهان دارویی و معطر ایران برگزار شد، مراکز علمی، تجاری و صنعتی مختلفی مورد بازدید قرار گرفت.

 

بازدید از مراکز علمی

در این بازدید که توسط شرکت آرمد و با  حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد از برخی از مطرح‌ترین شرکت‌های بخش خصوصی فعال فرانسوی، مراکز علمی و آموزشی این کشور بازدید صورت گرفت.

دیدار با مدیران سندیکای مرتبط با صنعت عطر فرانسه و بررسی مراکز مختلف مستقر در قطب رقابتی عطر، رایحه و آرایشی و بهداشتی این کشور (در جنوب و مرکز فرانسه) بخش دیگری از برنامه‌های این رویداد را  شامل شد.

در این سفر با مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها و مراکز علمی نیز گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

علاوه بر بازدیدها و گفتگوهای انجام شده، نشست‌های تجاری B2B میان طرف‌های ایرانی و همتایان فرانسوی برگزار شد و زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف مورد علاقه طرفین بررسی شد.

آشنایی با زنجیره ارزش عطر و رایحه، گسترش همکاری‌های اقتصادی و فنی، توسعه بازار و صادرات برای شرکت‌های ایرانی و همچنین برطرف کردن نیاز شرکت‌های ایرانی در این بخش، بخشی از اهداف این سفر علمی، تجاری بود.

در این رویداد همچنین، علاوه بر شرکت‌های مطرح و باسابقه کشور، 5 شرکت دانش بنیان، یک شرکت خلاق و دو شرکت فناور حضور داشتند.

شرکت‌های ایران گلاب، تقطیران، طعم و عطر مگنولیا، گیاهان دارویی پرند، راهکارهای مهندسی پاک، داروسازی کیمیاگر طوس از جمله مجموعه‌های بودند که نمایندگانی به این دوره علمی و تجاری اعزام کردند.  

 

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33


اخبار مرتبط:

بازدید ۴۰ هیأت خارجی از نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان

نگاهی به توسعه صادرات و تبادل فناوری در سالی که گذشت

ستاری: حمایت جدی دولت از تبادل فناوری در سطح بین المللی/ ایجاد بازار برای شرکت های دانش بنیان

سهم کالاهای دانش بنیان در تجارت ایران


تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم