تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی با تلاش متخصصان داخلی تولید می‌شود
با تکیه برفناوری بومی و تلاش متخصصان کشور؛

تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی با تلاش متخصصان داخلی تولید می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 19275
یک شرکت فناور کشورمان توانسته است ضمن ساخت پروژه‌های پالایشگاهی و نیروگاهی، تجهيزات پروژه‌هاي پتروشيمي، پالايشگاه‌هاي نفت و گاز، بخش هاي مختلف كارخانجات سيمان و نيروگاه‌های برق را تامین کند.

 یک شرکت فناور کشورمان توانسته است ضمن ساخت پروژه‌های پالایشگاهی و نیروگاهی، تجهيزات پروژه‌هاي پتروشيمي، پالايشگاه‌هاي  نفت و گاز، بخش هاي مختلف كارخانجات سيمان و نيروگاه‌های برق را تامین کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر همتی، مدیرعامل شركت صنايع آذرآب گفت: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترين شركتهاي پيمانكاري عمومي (GC) کشورمان در زمينه‌های اصلي ساخت پروژه‌هاي نيروگاهي، پالايشگاهي، پتروشيمي و سيمان و  به شيوه كليد در دست فعالیت می‌کند.
این فعال فناور افزود: آذرآب براي انجام اين پروژه‌ها از حدود  2000 نفر نيروي متخصص شامل كارگران فني ماهر ،تكنسين‌ و بيش از 300 نفر كارشناس با تجربه استفاده می‌کند
همتی، به فعالیت عمده این شرکت در صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی اشاره کرد و گفت: از تاسیس تا به حال به عنوان شرکت‌های پیشرو در ساخت نيروگاه‌هاي برق و تجهيزات پالايشگاهي در خاورميانه فعال بوده‌ایم وضمن تأمين‌كننده تجهيزات پروژه‌هاي پتروشيمي، پالايشگاه‌هاي  نفت و گاز، بخش هاي مختلف كارخانجات سيمان و نيروگاه هاي برق براي بخش دولتي و خصوصي توسط این شرکت ساخته شده است.
این فعال فناور ادامه داد: آذرآب تلاش کرده است با طراحي، ساخت، نصب و راه‌اندازي با وجود قابليت‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري پيشرفته و همچنين سهيم بودن در اجراي پروژه‌هاي ملي، در صنعت سنگين كشور نقشی اثرگذار ایفا کند.
وی یا اشاره به توانمندی آذرآب در تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی افزود: از تولیدات این شرکت می‌توان به بويلرهاي نیروگاهی با ظرفیت های بالا تا 2200 تن بخار در ساعت،  بویلرهای سیکل ترکیبی H.R.S.G،ب ويلرهاي پكيج و صنعتي با ظرفيت 20 تن تا 350 تن بخار در ساعت اشاره کرد.
همتی افزود: همچنین نيروگاه‌هاي آبي با ظرفيت بالاتر از 250 مگاوات، توليد شير پروانه‌اي با قطر بالاتر از 5500 ميليمتر، مخازن تحت فشار، مبدل حرارتي، برج‌هاي تقطير، رآكتورها و مخازن ذخيره با سقف شناور و ثابت و نیز تجهيزات كارخانجات سيمان، فولاد از دیگر تولیدات این شرکت به شمار می‌روند.
پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم