کنترل و مدیریت بهینه مصرف منابع با کنتورهای هوشمند ساخت داخل
توسط یک شرکت فناور کشور محقق شد؛

کنترل و مدیریت بهینه مصرف منابع با کنتورهای هوشمند ساخت داخل


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 17553
یک شرکت فناور داخلی با تولید کنتورهای هوشمند آب و برق و جایگزین‌سازی با کنتورهای قدیمی، اندازه‌گیری دقیق‌تر میزان مصرف و مدیریت و کنترل بهینه منابع را در حوزه عمومی محقق می‌کند.

 یک شرکت فناور داخلی با تولید کنتورهای هوشمند آب و برق و جایگزین‌سازی با کنتورهای قدیمی،  اندازه‌گیری دقیق‌تر میزان مصرف و مدیریت و کنترل بهینه منابع را در حوزه عمومی محقق می‌کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رهروان سپهر اندیشه، از به توانمندی تولید کنتور هوشمند آب و برق خبر داد و گفت: با طراحی و توسعه ایده اندازه‏ گیری مصرف آب با روشی متفاوت و خلاقانه به عنوان هدف اصلی این شرکت، در نهایت به تولید کنتورهای هوشمند آب و برق، در ابعاد گوناگون منجر شد.
حسین نظربلند، با اشاره به تولید صنعتی محصولی متمایز از کنتورهای موجود گفت: ضمن نیازسنجی بازار داخلی و بین‌المللی، با تکیه بر مهارت‌‏های فنی و مهندسی، تلاش کردیم محصولی قابل اطمینان و کارا برای نظارت و مدیریت منابع آب زیرزمینی تولید شود.
وی با بیان این‌که شركت رهروان سپهر انديشه در حال حاضر توليد كننده انحصاري كنتور هوشمند آب و برق در دنيا و پيشرو تكنولوژي كنتور الكترونيكي ديجيتال در ايران است، افزود: ضمن توليد كنتورها در دو نوع آب و برق، نرم‌افزارها و ضمائم مرتبط با این تجهیزات نیز تولید می‌شود.
این فعال فناور، به تولید كنتورهاي هوشمند آب و برق در سه مدل IWM12، IWEM205، و  IWEM20، اشاره کرد و افزود: كنتور هوشمند آب و برق،‌ يك كنتور ديجيتال چند منظوره است كه در ضمن اندازه گيري و ثبت ميزان برق مصرفي، پارامترهاي ديگري نظير حجم و دبي آب مصرفي را نيز پايش مي‌کند.
نظربلند، با اشاره به تولید نسل جدید كنتورهاي هوشمند آب و برق هوشمند تحت عنوان SWEM گفت: كنتور هوشمند آب و برق SWEM (Smart Water and Energy Meter)  نسل جديدی از کنتورهای هوشمند IWEM  (Intelligent Water and Energy Meter) محسوب می‌شود که علاوه قابليت ارائه اطلاعات لحظه اي دارد كه به كمك آن مي توان تصوير دقيقي از ميزان آب و برق مصرفي در تمام طول شبانه روز به دست آورد؛ همچنين كنتور الكترونيكي سه فاز SWEM شامل واسطهاي مخابراتي و الگوريتم اندازه گيري هوشمند است.

/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم