تمهیداتی در راستای مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه آب اندیشیده شد
در پی نشست مشترک ستاد آب و خشکسالی با مرکز شرکت و مؤسسات دانش بنیان؛

تمهیداتی در راستای مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه آب اندیشیده شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 39042
جلسه‌ای میان مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست این معاونت باهدف هم افزایی فی مابین برگزار شد.



جلسه ای میان مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست این معاونت باهدف هم افزایی فی مابین برگزار شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور هم‌افزایی میان مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست جلسه‌ای‌ در راستای رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه آب برگزار شد و در این جلسه ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شرکت‌ها،  بر مشارکت اعضای کارگروه‌های تخصصی حوزه‌های چهار گانه در ستاد تاکید شد.
در این جلسه ضمن توضیحاتی که در رابطه با نحوه ارزیابی و بررسی شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگروه‌های ارزیابی بخش دانش بنیان معاونت از بدو تأسیس تاکنون درباره موضوعاتی همچون شناسایی مسائل و مشکلات شرکت‌ها و ایجاد تمهیداتی برای رفع این مشکلات، بحث و گفتگو شد.
همچنین در این نشست بر اهمیت شناخت شرکت‌های مرتبط با حوزه های تخصصی ستاد و مشارکت اعضای کارگروه‌های تخصصی حوزه های چهارگانه ستاد در ارزیابی شرکت‌ها تبادل نظر شد.
 اعضای شورای اجرایی ستاد آب و خشکسالی با مرکز شرکت و مؤسسات دانش بنیان در این نشست بر توسعه فناوری هایی که وظیفه اجرایی آنها حاکمیتی است نیز تاکید کردند.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم