ثبت‌نام دوره آموزشی جامع تکنیک‌های ارائه به مخاطب آغاز شد

ثبت‌نام دوره آموزشی جامع تکنیک‌های ارائه به مخاطب آغاز شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 41078
ثبت‌نام دوره آموزشی جامع تکنیک‌های ارائه به مخاطب که طی دو کارگاه آموزشی 19 و 20 دی‌ماه در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود آغاز شد.

 

ثبت‌نام دوره آموزشی جامع تکنیک‌های ارائه به مخاطب که طی دو کارگاه آموزشی 19 و 20 دی‌ماه در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود آغاز شد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ثبت‌نام دوره آموزشی جامع تکنیک‌های ارائه به مخاطب با دو کارگاه تخصصی با موضوع؛ «داستان‌سرایی تصویری برای استارت‌آپ و کسب‌کارها» و «طراحی خلاقانه و تاثیرگذار اسلایدها در فایل ارائه» به‌منظور برگزاری در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 19 و 20 دی‌ماه از سوی مرکز توسعه کسب‌وکار پارک فناوری پردیس معاونت علمی آغاز شد.

این رویداد آموزشی که با همکاری نخستین مرجع اینفوگرافیک فارسی ایران برگزار می‌شود به آموزشی مفاهیم مربوط به داستان‌سرایی و تنظیم سناریو و فرازوفرودهای یک ارائه متناسب طی کارگاه اول خواهد پرداخت و کارگاه دوم به بررسی و آموزش ابزارهای گرافیکی و متنی، استفاده از اینفوگرافی و انیمیشن با تاکید بر نرم‌افزار PowerPoint اختصاص خواهد داشت. متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت EventBox و لینک‌های ذیل برای ثبت‌نام در دوره کامل یا هرکدام از کارگاه‌ها به‌صورت جداگانه اقدام کنند.

ارائه محتوایی مناسب در قالب فایل Presentation در مراحل مختلفی از توسعه یک فناوری یا محصول دانش‌بنیان به‌ویژه در بخش تأمین مالی طرح یا محصول، جذب حمایت مالی و معنوی یا در مرحله فروش محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. تنظیم محتوای متنی مناسب و کافی، انتخاب‌های گرافیکی متناسب، تنظیم سناریو و تنظیم فرازوفرودهای داستانی ارائه، از ویژگی‌های تعیین‌کننده یک ارائه مطلوب به شمار می‌رود.

گرایش ارائه‌دهنده که در واقع خود مستقیماً ذی‌نفع است به صورت افراطی به سمت ارائه حداکثر محتوا در قالب متن‌های پرحجم و اشکالی که سطح جذابیت آن به لحاظ گرافیکی برای مخاطب مشخص نیست؛ سوق پیدا می‌کند و این سرحالی است که در صورت فراهم نشدن زمینه انتقال مفهوم و ارائه مؤثر محتوا، همواره سایه انصراف از سرمایه‌گذاری، خرید محصول و ارائه حمایت سنگینی می‌کند. تنظیم محتوای متنی مناسب و کافی، انتخاب‌های گرافیکی متناسب، تنظیم سناریو و تنظیم فرازوفرودهای داستانی ارائه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ما موجوداتی بصری هستیم، اغلب اطلاعاتی که به مغز داده می‌شود بصری است. بسیاری از ما یادگیرندگان بصری هستیم و در نهایت بیشترین یادداری به صورت بصری اتفاق می‌افتد. دیداری‌سازی داده‌ها و اطلاعات، نمایش مفاهیم، حقایق و واقعیت‌ها به کمک نقاط، خطوط، اشکال و نمودارها است. آیا می‌دانستید روزانه نزدیک به ۱۵ میلیون ساعت به دلیل ارائه نامناسب به هدر می‌روند؟ یکی از بهترین و ساده‌ترین و درعین‌حال قدرتمندترین ابزار ارائه داده‌ها و اطلاعات، نرم‌افزار پاورپوینت است که می‌تواند نیازهای سازمانی و فردی شما را برآورده کند.

در کارگاه نخست  داستان‌سرایی تصویری برای استارت آپ ها و کسب‌وکارها (Visual Storytelling for Start-Ups and Businesses) و در  کارگاه دوم طراحی خلاقانه و تاثیرگذار اسلایدها در فایل ارائه (Powerpoint)ارائه می‌شود.

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم