در سومین روز از «ایران ساخت» چه می گذرد؟

در سومین روز از «ایران ساخت» چه می گذرد؟


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 41049
سومین روز از دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت با نمایش آثار برگزیده بخش هنرهای تجسمی آغاز می‌شود و در ادامه با برنامه‌های دیگر همچون نمایش فیلم مستند و کارگاه آموزشی این روز ادامه می‌یابد.

 

سومین روز از دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت با نمایش آثار برگزیده بخش هنرهای تجسمی آغاز می‌شود و در ادامه با برنامه‌های دیگر همچون نمایش فیلم مستند و کارگاه آموزشی این روز ادامه می‌یابد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، نمایشگاه آثار منتخب بخش هنرهای تجسمی در سومین روز از رویداد ایران ساخت همچون دو روز گذشته بر پا است و علاقمندان با حضور در خانه هنرمندان می توانند در گالری های بهار، تابستان و استاد نامی این آثار را تماشا کنند. آثاری که هریک با نگاهی هنرمندانه موضوع حمایت از کالای ایرانی را از لنز دوربین یا قلم به تصویر کشیده اند. 

همچنین تالار استاد امیرخانی این مرکز فرهنگی و هنری میزبان برگزاری کارگاهی با عنوان "الگوها، تکنیک های بصری روش های اقناعی در تبلیغات تلویزیونی" می شود. این کارگاه ساعت 16 با حضور اساتید برجسته این حوزه آغاز می شود. 

اکران فیلم مستند نیز از بخشی از برنامه های دیگر این روز است که در آن دو فیلم با موضوع حمایت از کالای ایرانی به نمایش در می آید. فیلم های مستند "عالی نسب" به کارگردانی مهدی عوض زاده ساعت 17:30 و "قیام لله" ساعت 19 در سومین روز از برگزاری ایران ساخت اکران می شوند. 

تالار شهناز در ساعت 18:30 میزبان بخش پویانمایی جشنواره است تا اکران مجموعه آثار منتخب رشته پویانمایی را شاهد باشیم.

همچنین کارگاه "طراحی پارچه با هویت ایرانی" ساعت 17:30 در تالار استاد امیر خانی برگزار می شود.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» 4 تا 8 دی ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم