راه شرکت‌های دانش بنیان و فناور هموار می‌شود
با افتتاح دفتر فن‌بازار ملی

راه شرکت‌های دانش بنیان و فناور هموار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 47386
شبکه فن‌بازار ملی ایران به عنوان مرجع اطلاعات فن‌آوری کشور، وظیفه توسعه شبکه اطلاعات فروش و بازاریابی را بر عهده دارد. این مرکز برای توسعه بیشتر زیست بوم فناوری ، اعلام کرد که دفتر فن بازار ملی در لرستان بازگشایی می‌شود.

 

شبکه فن‌بازار ملی ایران پس از ارزیابی و بررسی‌های انجام شده موافقت خود مبنی بر بازگشایی دفتر فن‌بازار منطقه‌ای لرستان را اعلام کرد. بر این اساس مجوز ایجاد و راهبری فن‌بازار منطقه‌ای آن استان به شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان اعطا شد، این شرکت تحت نظارت شبکه فن‌بازار ملی ایران فعالیت خواهد کرد.  

مراسم بازگشایی دفتر فن‌بازار منطقه‌ای لرستان با حضور خادمی، استاندار استان لرستان، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،  قنبرپور معاون پارک فناوری پردیس و صدرخانلو رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار شد.

شبکه فن‌بازار ملی ایران دارای 20 دفتر فن‌بازار منطقه‌ای و 1 دفتر فن‌بازار تخصصی می‌باشد. بر اساس برنامه های اعلامی این مرکز، طی سال جاری 4 دفتر فن‌بازار منطقه‌ای و 2 دفتر فن‌بازار تخصصی دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

دفاتر فن‌بازار وظیفه توسعه بازار فناوری را عهده‌دار هستند که از جمله آن می‌توان به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها، طرح‌های فناورانه و اختراعات و نیز انتقال دانش فنی اشاره کرد.

فن بازار ملی ایران تلاش دارد تا دسترسی به مرجع اطلاعات فناوری كشور در بستر اینترنت را برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان تسهیل کند. این شبکه همچنین به شرکت‌های مورد تایید فن بازار کمک می کند تا برای محصولات و فناوری‌های خود بازار یابی کنند.  

شناسایی و تامین فناوری‌ها و محصولات مورد نیاز صنایع و شركت‌های بزرگ دولتی و غیر دولتی، بخش دیگری از فعالیت‌های این مجموعه را در بر می گیرد.

همچنین فن بازار ملی ایران سعی دارد تا برای طرح‌های مبتنی بر فناوری شرکت‌های دانش بنیان و فناور در صورت داشتن توجیه اقتصادی سرمایه جذب کند.

 گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

 

پایان پیام/33

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم