سازه‌های فلزی «ایران ساخت» استحکامی بیشتر به ساختمان‌ها داد

سازه‌های فلزی «ایران ساخت» استحکامی بیشتر به ساختمان‌ها داد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 71713
شرکتی دانش‌بنیان با هدف تولید انواع لوله و پروفیل ساختمانی شکل گرفت و تولیدات خود را در اختیار صنایع مرتبط قرار داد.

گروه تولیدی صنعتی و بازرگانی فولادگستر حداد سال 88 فعالیت خود را در حوزه تولید قوطی و پروفیل فولادی (لوله های صنعتی و گازی ) آغاز کرد تا سالانه بتواند با تولید 400 هزار تن از این تجهیزات، بخشی از نیاز صنایع را پاسخ گوید.

این گروه صنعتی سال 89 هم اقدام به تاسیس واحد ماشین‌سازی خود کرد تا با کمک نیروهای متخصص خود و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات تراش CNC، فرز و بورینگ با طراحی و ساخت ۲۷ خط تولید به یکی از مجموعه‌های پیشرو در این حوزه بدل شود.

به گفته سید حسن عطایی کچویی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، تولید انواع پروفیل، مفتول و لوله‌های کاربردی در صنایع در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: روند کاری شرکت به این گونه است که ابتدا ورق‌های ST37 به عنوان مواد اولیه وارد خط تولید و در عرض دلخواه برش داده می شود سپس وارد غلطک‌هایی شده و فرم می‌گیرند. به شیوه جوش القایی و فرکانس‌های سطح بالا، لبه دو طرف ورق به یکدیگر متصل می شود تا شکل لوله را به خود بگیرند.

این فعال دانش بنیان همچنین بیان کرد: مرحله بعدی سایز کردن و برش محصول فولادی در اندازه‌های استاندارد است. این محصولات معمولا در طول 6 یا 12 متر برش داده می‌شوند. در مرحله انتهایی آزمون‌هایی تحت عنوان تست‌های مخرب و غیرمخرب روی لوله‌های تولید شده صورت می گیرد.

به گفته این فعال فناور، کارخانه لوله و پروفیل کچو یکی از فولادسازان پیشرو اصفهان است که در زمینه تولید انواع پروفیل و لوله‌های صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد. تولید لوله‌های فولادی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت شرکت است. لوله‌های شرکت کچو معمولا از 2 الی 4 میلی‌متر در طول‌های 6 تا 12 متر به مرحله تولید می‌رسند.

عطایی کچویی همچنین بیان کرد: تولید انواع لوله و پروفیل، لوله‌های مخصوص گازرسانی کچو، لوله‌های صنعتی، پروفیل‌های زهوار از شماره 87 الی 94 درسه گرید B، A و  C با سایزبندی‌های  8 تا 2 میلی‌متر، پروفیل‌های ساختمانی مخصوص در و پنجره، لوله‌های گاز خانگی و شهری، قوطی‌های صنعتی مربعی شکل، قوطی‌های صنعتی مستطیلی از سایز 1 الی 4 و پروفیل‌های ساختمانی چهارچوبی از حمله محصولات ما است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
ساختمان‌ها با فناوری بومی مستحکم شدند
ساختمان‌ها با فناوری بومی مستحکم شدند
98/04/29 - 08:22
فناوری ذوب گزینشی پودر به کمک لیزر در کشور بومی‌سازی شد
فناوری ذوب گزینشی پودر به کمک لیزر در کشور بومی‌سازی شد
97/11/29 - 10:23
 نانوچسب جهت تقویت سازه‌های فولادی تولید شد
نانوچسب جهت تقویت سازه‌های فولادی تولید شد
95/06/24 - 09:53
بیشتر بخوانیم