سرمایه‌گذاری و بهبود کسب و کارهای نوپا در حوزه دیجیتال محقق می‌شود

سرمایه‌گذاری و بهبود کسب و کارهای نوپا در حوزه دیجیتال محقق می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43897
در راستای ایجاد امکان کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود،بسترسرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب و کارهای نوپا در حوزه اقتصاد دیجیتال فراهم شد .

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در راستای ارتقای تعامل کارآفرینان، دانشجویان و دانش آموختگان با صاحبان صنایع و اجرای سیاست های حمایتی و اشتغالزایی بستر سرمایه گذاری و بهبود وضعیت کسب و کارهای نوپا را فراهم کند.

این ستاد در زمینه توسعه زیست بوم کارآفرینی و ایجاد فرصت های تعامل و همکاری بخش صنعت و بازرگانی کشور با صاحبان ایده های نوآورانه از طریق تشکیل شرکت های نوپا و توسعه دهنده کارآفرینی با گروه پیشگامان کارآفرینی کارن به عنوان سامانه تامین مالی همکاری  می کند.

به همین منظور میان ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه کارن تفاهم نامه ای منعقد شد.

 موضوع این تفاهم نامه، همکاری مستمر طرفین در راستای ایجاد امکان کارآفرینی و بهره مندی از ظرفیت های موجود سرمایه گذاری و بهبود وضعیت کسب و کارهای نوپا و رونق زیست بوم کارآفرینی و ایجاد ارتباط سازنده میان بخش صنعت و کسب و کارهای نوپا در سطح کشور از طریق سامانه تامین مالی کارن کراد است.  

در راستای انعقاد این تفاهم نامه این ستاد باید در زمینه ترویج و معرفی همکاری مشترک طرفین به کارآفرینان، صنایع، شرکت ها وموسسات وابسته و مرتبط با خود و به شبکه ارتباطی گسترده اعضای اقتصاد دیجیتال اقدامات لازم را اتخاذ کند و زمینه های دسترسی سامانه تامین مالی به آنها و نیز معرفی این سامانه و خدمات آن به آنان را فراهم کند.

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم