سفر استانی جمعی از معاونان و مدیران معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به کرمان

سفر استانی جمعی از معاونان و مدیران معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به کرمان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91867
جمعی از اعضای شورای معاونین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به استان کرمان رفتند تا ضمن بازدید از ظرفیت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری، اقدامات برای توسعه این استان را تسریع و بهبود بخشند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این سفر دور روزه که 24 و 25 تیرماه صورت گرفت، جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی محمد سلطانی، رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، رضا سلطان‌علی‌زاده، سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و مجید حسنی‌پارسا، مشاور و مدیر حوزه معاونت توسعه اقتصاد دانش بنیان حضور داشتند.

دیدارها، برنامه‌ها و بازدیدهای مختلفی در این سفر در نظر گرفته شده بود که «نشست با رؤسای دانشگاه‌های استان کرمان و معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور»، «بازدید از پژوهشگاه مرحوم افضلی‌پور و دستاوردهای این پژوهشگاه» و «دیدار با استاندار کرمان و نهایی‌سازی توافق‌نامه برش استانی کرمان» از جمله آنها بود.

«جلسه شورای دانش‌بنیان استان کرمان با حضور استاندار و دستگاه‌های مختلف استانی» یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این سفر بود که در این نشست، در خصوص مشکلات و دغدغه‌های موجود در این زیست‌بوم بحث و تبادل نظر شد. همچنین نمایندگان معاونت علمی، در جلسه‌ای با حضور جمعی از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات این مجموعه‌ها آشنا شدند.

بازدید از «مرکز علوم اعصاب شناختی دانشگاه علوم پزشکی کرمان»، «مرکز جامع سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی کرمان» و «مرکز نوآوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان» از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بود.

# 23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تفاهم‌نامه راه‌اندازی پژوهش‌سرای سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان کرمان امضا شد
تفاهم‌نامه راه‌اندازی پژوهش‌سرای سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان کرمان امضا شد
95/09/30 - 09:34
بیشتر بخوانیم