سمپوزیوم ملی شبکه محصول سالم برگزار می‌شود
توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

سمپوزیوم ملی شبکه محصول سالم برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 49154
از سفره تا مزرعه یعنی یک زنجیره غذایی مهم. زنجیره‌ای که نقشی اساسی در تامین سلامت مردم دارد. زنجیره‌ای که اردیبهشت‌ماه سال گذشته با نام شبکه محصول سالم و با هدف توانمندسازی، حمایت، ترویج و رتبه بندی محصولات سالم کشاورزی و بازارسازی، بازاریابی و فروش این محصولات، رونمایی شد و بهمن‌ماه امسال نخستین سمپوزیوم آن با حضور بازیگران این عرصه برگزار می‌شود.

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که چند سالی است بر روی موضوع سالم‌سازی محصولات کشاورزی و ارتقای کیفیت تغذیه تمرکز کرده است با راه‌اندازی شبکه محصول سالم، فعالیت‌های این حوزه را سامان‌دهی کرد.

سمپوزیوم ملی شبکه محصول سالم هم در همین راستا و با حضور نمایندگانی از ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت‌های فعال حوزه تولید محصولات سالم غذایی 16 و 17 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

این رویداد فناورانه توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. در این سمپوزیوم، آخرین دستاوردهای اعضای شبکه محصول سالم در نمایشگاهی عرضه می‌شود.

شبکه محصول سالم( طرح شمس) توسط ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف توانمندسازی، حمایت، ترویج و رتبه بندی محصولات سالم کشاورزی، بازارسازی، بازاریابی و فروش این محصولات برای ارتقای سلامت و حفظ ایمنی غذایی راه‌اندازی شده است.

این شبکه به افزایش اعتماد مردم به سلامت محصولات و ترویج سبک زندگی سالم منجر خواهد شد. شبکه محصول سالم با مشارکت شرکت‌ها و گروه‌های کنشگر و تاثیرگذار بر زنجیره تامین محصولات سالم به طور داوطلبانه تشکیل شد که هر یک از اعضا نقش موثر و معینی در دستیابی به اهداف و ماموریت های شبکه ایفا می‌کند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23


اخبار مرتبط:

شبکه محصول سالم رونمایی شد

شناسایی ۱۰۰ فروشگاه‌ عرضه محصولات سالم کشاورزی

به سوی ترویج محصول سالم


تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم