صادرات کاربردی را بیاموزید

صادرات کاربردی را بیاموزید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 71301
کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری ورکشاپی تلاش می‌کند آموزش‌هایی را به متقاضیان این حوزه بدهد.

ورکشاپ «مدیریت صادرات کاربردی 2020» به همت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ارائه مفاهیم و راه‌کارهای توسعه صادرات به شرکت‌ها و افراد متقاضی برگزار می‌شود.

صادرات مهمترین بخش یا مهمترین قسمت از اقتصاد یک کشور محسوب می‌شود.  اهمیت صادرات در این است که با این کار می‌توان به توسعه و رونق اقتصادی رسید. کشورهای پیشرفته جهان یکی از موتورهای محرک خود برای پیشرفت را توجه به الگوهای صادراتی قرار داده‌اند. به همین دلیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برگزاری این ورکشاپ در تلاش است تا صادرات را به شکلی درست و اصولی به متقاضیان آموزش دهد.

شرکت در این دوره آموزشی برای افراد دستاوردهایی چون «آشنایی با ظرفیت‌های صادراتی عمان و روسیه توسط متخصصان این حوزه»، «رصد مسیر تجاری ایران و جهان در ده سال آینده توسط تحلیل گرهای به نام اقتصادی»، «امکان متصل شدن شرکت‌کنندگان دوره به شبکه بازاریابی صادراتی» و «امکان شروع فعالیت صادراتی شرکت کنندگان دوره  در مسکو و دبی» دارد.

شرکت‌کنندگان در این دوره، پس از اتمام کارگاه‌ها تا ۳ ماه می‌توانند از کوچینگ و مشاوره اساتید دوره برخوردار ‌شوند تا توانایی صادرات را کسب و به بازارهای بین‌المللی ورود کنند.

این دوره آموزشی بلند مدت 24 آذرماه آغاز می‌شود و تا 6 بهمن ماه 99 ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه کنید.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
وبیناری آموزشی؛ شیوه مذاکره با 15 کشور را بیاموزید
وبیناری آموزشی؛ شیوه مذاکره با 15 کشور را بیاموزید
99/08/06 - 14:06
رویدادی فناورانه؛ کاربردی‌ترین آموزش‌های بازاریابی دیجیتالی را بیاموزید
رویدادی فناورانه؛ کاربردی‌ترین آموزش‌های بازاریابی دیجیتالی را بیاموزید
99/08/05 - 08:09
  اینترنت اشیا را بیاموزید
اینترنت اشیا را بیاموزید
97/02/09 - 11:54
بیشتر بخوانیم