فراخوان شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تبدیل پسماند به انرژی تمدید شد

فراخوان شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تبدیل پسماند به انرژی تمدید شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 20458
ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی در نظر دارد چالش ها، موانع، پیشران ها و توانمندی‌های داخلی برای بومی‌سازی فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی از قبیل تولید بیوگاز و نیروگاه‌ زباله سوز را در کشور شناسایی کند.

ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی در نظر دارد چالش ها، موانع، پیشران ها و توانمندی‌های داخلی برای بومی‌سازی  فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی از قبیل تولید بیوگاز و نیروگاه‌ زباله سوز را در کشور شناسایی کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، از میان مشکلات و معضلات مهم محیط زیستی کشور، معضل زباله و پسماند به علت خسارت‌های فراوانی که ایجاد می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی در نظر دارد چالش ها، موانع، پیشران ها و توانمندی‌های داخلی برای بومی‌سازی  فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی از قبیل تولید بیوگاز و نیروگاه‌ زباله سوز را در کشور شناسایی کند.
در این راستا از کلیه شرکت های توانمند و علاقه مند فعال در بخش های مختلف این حوزه  همچون مشاوره، طراحی مهندسی نیروگاه ها، تجهیزات توربین بخار، کندانسور خنک کننده هوا، تصفیه آب، کمپرسور هوا، خشک کن، کوره نسوز، بویلر، شیرآلات، ژنراتور نصب و راه اندازی می توانند طرح ها و پیشنهادهای خود را 15 دی ماه به آدرس پست الکترونیکی ستاد (Info@reic.isti.ir) ارسال کنند.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم