فراخوان؛ شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مواد و تجهیزات دعوت شدند

فراخوان؛ شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مواد و تجهیزات دعوت شدند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 50912
فراخوان‌های مختلفی برای پاسخ به نیازهای فناورانه صنایع مختلف منتشر می‌شود. این دعوت‌های مبتنی بر تکنولوژی برای ایجاد اتصال میان دو بخش عرضه و تقاضا در حوزه فناوری صورت می‌گیرد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان دعوت از شرکت‌های فعال در حوزه مواد و تجهیزات، از جمله جدید‌ترین فراخوان‌های منتشر شده در این زمینه است. مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش بنیان توانمند و فعال در حوزه مواد و تجهیزات دعوت کرده است که در دو  زمینه کاری مختلف، پاسخ‌های فناورانه خود را عرضه کنند.

«ساخت ورق دیفیوزر برای چراغ پنلی» و « انتقال دانش فنی در حوزه ریختگری شیرآلات صنعتی» از جمله حوزه‌های هستند که  در این فراخوان به آنها اشاره شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پر کردم فرم‌های مربوط به این فراخوان به نشانی اینترنتی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://daneshbonyan.isti.ir/  مراجعه کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد تا با تسهیل ارتباط میان، شرکت‌ها و صنایع بزرگ، بخش دولتی و به صورت کلی، نیازمندان فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و فناور و هسته‌های علمی و تحقیقاتی، مقدمات تبدیل فناوری به محصول و خدمت قابل عرضه به جامعه مصرف را فراهم آورد.

 

 

پایان پیام/33

 

۵ عامل شکست و موفقیت‌ شرکت‌های دانش بنیان

چگونگی موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان از نگاه رؤسای پارک‌های علم‌وفناوری

بررسي عوامل موثر بر رشد و موفقيت شركت هاي دانش بنيان

موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو توجه صنایع بزرگ است

 

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم