محققان اصفهانی با تجهیزات پیشرفته تحقیقات حوزه شناختی را انجام می‌دهند
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛

محققان اصفهانی با تجهیزات پیشرفته تحقیقات حوزه شناختی را انجام می‌دهند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 36153
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و در راستای ترویج دانش علوم شناختی در استان اصفهان، آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان به چندین دستگاه و فناوری‌های پیشرفته در حوزه های علوم شناختی مجهز شد.



با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و در راستای ترویج دانش علوم شناختی در استان اصفهان، آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان  به چندین دستگاه و فناوری‌های پیشرفته در حوزه های علوم شناختی مجهز شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد حسین مقامی مدیر کارگروه ایمپلنت مغزی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی درباره تجهیز آزمایشگاه اصفهان اظهار کرد: چهار دستگاه  شامل "سیستم 64 کاناله نوار ثبت سیگنال های مغز" ،  "تحریک مغز با جریان مستقیم" ، "سیستم رهگیر چشمی " و دستگاه "طیف نگاری فرو سرخ از مغز"  در آزمایشگاه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان نصب و راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با تجهیز آزمایشگاه علوم شناختی اصفهان به سیستم های پیشرفته فناوری ها درحوزه های علوم شناختی ، مقرر شده است سمینارهای آموزشی در سطح این استان با محوریت این آزمایشگاه برگزار شود.
با هدف توسعه و گسترش دانش علوم شناختی در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل های بالقوه درسطح مراکز علمی و تخصصی این استان و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، مراحل اجرایی ایجاد و راه اندازی آزمایشگاه علوم شناختی در مرکز مشترک دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان از مدتی پیش آغاز شده بود.
با اجرایی شدن مراحل راه اندازی آزمایشگاه علوم شناختی اصفهان در ساختمان دانشکده روان شناسی دانشگاه اصفهان، نصب دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز حوزه های علوم شناختی دراین آزمایشگاه نیز آغاز و همزمان آموزش فنی تجهیزات برای ارتقای  دانش علمی دست اندرکاران نیز درحال انجام است.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم