نتایج داوری دومین فراخوان جایزه دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله به کنگره های منتخب اعلام شد
از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛

نتایج داوری دومین فراخوان جایزه دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله به کنگره های منتخب اعلام شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 11895
نتایج داوری اعطای کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شد.

نتایج داوری اعطای کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تامین منابع انسانی و اهداف ترویجی، ستاد توسعه علوم و فناوری‎های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سفر دانشجویان دکتری رشته‌های مرتبط به خارج از کشور جهت ارائه مقالات درکنگره‌های بین‌المللی حمایت می‌کند.
نخستین دوره فراخوان جایزه سفر دانشجویان دکتری تخصصی و رزیدنتی جهت ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد اردیبهشت 94 برگزار شد و از میان درخواست‌های رسیده به کمیته مشترک آموزش و پژوهش 11 درخواست به عنوان برندگان این جایزه معرفی شدند. 7 نفر از پذیرفته شدگان دوره اول در کنگره‌های مربوطه شرکت کرده و 4 نفر از این تعداد موفق به استفاده از این فرصت نشدند.

همچنین دومین فراخوان جایزه سفر دانشجویان در آذر ماه 94 اعلام و داوری آن در دیماه 94 برگزار شد. در این جلسه از میان درخواست‌های رسیده به کمیته مشترک آموزش و پژوهش 11 درخواست به عنوان برندگان این جایزه معرفی شدند (9 درخواست مربوط به فراخوان دوم و 2 درخواست از پذیرفته‌شدگان دور اول که به دلیل مشکل در اخذ ویزا موفق به حضور در کنگره‌های مذکور نگردیده بودند با موافقت کمیته مشترک فرصت مجددی جهت داوری مقاله ثبت شده در فراخوان دوم به آنان داده شد و پس از داوری مجدد در لیست پذیرفته‌شدگان قرار گرفتند).
ملاک‌های داوری در این دوره، هم راستایی خلاصه مقالات رسیده با اولویت‌های ستاد، کیفیت خلاصه مقاله ارائه شده، ارتباط موضوع و کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشجو و توصیه نامه استاد راهنما بودند. اگر چه بسیاری از خلاصه مقالات رسیده در این فراخوان هنوز از کیفیت بالای مد نظر داوران برخوردار نشده‌اند اما امید می‌رود در فراخوانهای بعدی سطح کیفی مقالات ارتقاء جدی یابد.

اسامی افراد برگزیده برای این دوره از جایزه شرکت در کنگره‌ها عبارتند از:
ویدا سادات میرابوالفتحی، زهرا بهمنی دهکردی، زهرا قاسم‌زاده، معصومه غلامی، حمید کریمی روزبهان، سارا کریمیفرزانه کیوانفرد، یاسمن رضوی، تارا رضاپور، الهه یارقلی و فاطمه زارعیان جهرمی

پذیرفته شدگان تنها در صورت ارائه مدارک و مستندات مربوطه شامل گواهی شرکت در کنگره، گواهی پذیرش و ارائه مقاله، بلیط رفت و برگشت و ویزا واجد دریافت این جایزه خواهند بود.
انتهای پیام/25

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم