نرم‌افزارهای کاربردی خدمات مشترکین مخابرات به‌روز رسانی شد
توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی؛

نرم‌افزارهای کاربردی خدمات مشترکین مخابرات به‌روز رسانی شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 41992
ایده تولید نرم‌افزارهای کامپیوتری در سال 74 منجر به تشکیل یک تیم نرم‌افزاری در کشور شد. شرکتی دانش بنیان که در چند سال فعالیت خود توانست سیستم‌های صورت‌حساب‌دهی، خدمات مشترکین، انرژی و مخابرات را در کشور توسعه دهد.

ایده تولید نرم‌افزارهای کامپیوتری در سال 74 منجر به تشکیل یک تیم نرم‌افزاری در کشور شد. شرکتی دانش بنیان که در چند سال فعالیت خود توانست سیستم‌های صورت‌حساب‌دهی، خدمات مشترکین، انرژی و مخابرات را در کشور توسعه دهد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت دانش بنیان داخلی در کنار توسعه و ارایه محصولات، خدماتی را نیز به مشتریان خود ارایه می‌دهد. شرکت هسته‌ اصلی خدمات خود را بر اساس نیاز بازار و مزیت نسبی خود، بنا کرده است که این خدمات را در حوزه های مختلفی ارایه می کند.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، «ارایه خدمات عام مشاوره و نظارت (در حوزه‌ی فناوری اطلاعات)» و «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق، نفت و گاز» از جمله حوزه هایی است که در اولویت اقدامات شرکت قرار دارد.

سید علی آذرکار ادامه داد: شرکت مهندسی پدیدپرداز در بخش "خدمات مشاوره‌ای" خدماتی چون تدوین استراتژی کسب و کار»، «مدیریت و راهبری پروژه و نظارت و کنترل پروژه را ارائه می کند. بر این اساس شرکت ما با ارایه خدماتی مانند «مطالعات امکان‌سنجی طرح‌های کسب و کار»، «مطالعات وسیع در بازار فناوری اطلاعات» و «شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در راه تدوین استراتژی کسب وکار»، به شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف آن‌ها کمک می‌کند. 

وی همچنین بیان کرد: شرکت ما همواره بر طبق استانداردها و روش‌های بین‌المللی، مدیریت و راهبری پروژه‌ها را انجام داده است. این فرآیندها همیشه بر اساس نوآوری‌های فناوری به‌روز می شود. 

این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: شرکت ما با اعمال نظارت و مدیریت بر پروژ‌ه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی در کاهش مخاطرات مربوطه و هم چنین مدیریت آنها دارد. ما به عنوان نماینده کارفرما، بر روند اجرای پروژه و فعالیت‌های پیمانکار بر اساس «طرح‌های مدیریتی پروژه» نظارت می‌کنیم. 

وی در خصوص خدمات ارائه شده شرکت در زمینه نرم افزاری، گفت: عرضه و بومی‌سازی محصولات نرم‌افزاری، تولید و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی، تهیه و تولید نرم‌افزارهای سفارش مشتری، پشتیبانی و نگهداری محصولات نرم‌افزاری و تحقیق و توسعه نرم‌افزار از جمله خدمات ارائه شده ما به مشتریان است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، زمینه‌های کاری شرکت را «تولید و عرضه محصول سیستم جامع خدمات مشترکین و صدور صورتحساب (در بخش‌های مخابرات و انرژی)»، «ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی»، «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق و نفت و گاز»، «تولید سیستم‌های سفارش مشتری» و «ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی» عنوان کرد.

پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم