نسخه دوم نشریه الکترونیکی چهارمین جشنواره ملی
با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛

نسخه دوم نشریه الکترونیکی چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" منتشر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37143
دومین شماره نشریه ویژه چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" باهدف اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف جشنواره منتشر شد.


 دومین شماره نشریه ویژه چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" باهدف اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف جشنواره منتشر شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ با توجه به سواحل دریایی گسترده در شمال و جنوب کشورمان و وجود صنایع نفت و گاز و شیلات، توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با تجهیزات پیشرفته موردنیاز در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. بر این اساس جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت تلاش دارد، با ترویج موضوعات دریایی در میان اقشار مختلف جامعه و همچنین طرح دغدغه‌های موردنیاز کشور در میان نخبگان، توسعه همه‌جانبه را در حوزه‌های دریایی دنبال نماید.
امید است کشورمان که در مسیر پیشرفت و ترقی اقتصادی قرارگرفته و به گواه بسیاری از کارشناسان قدرت اول منطقه به شمار می‌آید، با تکیه‌بر ظرفیت‌های دریا و صنایع مرتبط با آن به توسعه‌ای پایدار و همه‌جانبه دست یابد. بر این اساس می‌توان گفت؛ بی‌شک مسیر پیشرفت کشور از دریا می‌گذرد. در این جشنواره تلاش بر این است با رویکردی جامع در حوزه‌های مختلف دریایی پیگیری شود و تبیین و توسعه طرح‌ها و ایده‌های دریایی در سطح ملی مورد ارائه و ارزیابی قرار گیرد.
چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به همت ستاد دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت فعالین و شرکت‌های صنعتی، دانشگاه‌های مطرح کشور در بخش‌های طرح و دستاوردهای فناورانه دریایی ، مسابقات دانشجویی ، مسابقات دانش‌آموزی ، سخنرانی علمی و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور در آبان 1397 در تهران برگزار می‌شود.
ازاین‌رو با نگارش نشریه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه دریایی کشور از حال و هوای جشنواره مطلع خواهند شد و شرایط جشنواره در بخش‌های مختلف را منعکس می‌شود.
پایان پیام/32

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم