نمایشگاه فناوری نانو به ایستگاه سیزدهم رسید؛ نمایش آخرین دستاوردها و تحولات

نمایشگاه فناوری نانو به ایستگاه سیزدهم رسید؛ نمایش آخرین دستاوردها و تحولات


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 68030
مهرماه امسال نیز همچون سال‌های گذشته بخشی از زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه نانو زیر سقفی مشترک در نمایشگاه بین‌المللی جمع می‌شوند. می‌‌آیند تا آخرین دستاوردها و تحولات این حوزه را نمایش دهند.

 

 

 

این نمایشگاه به مدت 4روز برگزار می‌شود و اکنون ثبت نام برای حضور در آن آغاز شده است. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس FESTIVAL.NANO.IR  مراجعه کنند.

این دوره نیز کارگاه‌های آموزشی برپا می‌شود تا با حضور اساتید برجسته و فعالان حوزه فناوری نانو شاهد رونق فعالیت‌های این حوزه باشیم. در دوره گذشته 18 کارگاه آموزشی برگزار شد که نقش مهمی در تبادل نظر و انتقال تجربیات دانش نانو داشت.

در این دوره نیز «نانو مچ» به عنوان بخش جذاب نمایشگاه برگزار می‌شود تا محلی برای ارائه طرح‌های نوآورانه باشد. در دوره گذشته 5 طرح موفق به جذب سرمایه گذار در این بخش شدند. در سیزدهمین دوره نیز این بخش فرصتی برای صاحبان ایده فراهم کرده است تا خلاقیت خود را ارائه هند.

البته در بخش دیگری با عنوان «نانو گپ» زمینه برای معرفی محصولات و فناوری‌های این حوزه فراهم است. همچنین امسال شبکه تبادل فناوری نیز در کنار سایر بخش‌ها حضور دارد تا پلی میان صنعت و فناوران باشد. در این بخش رفع نیازهای صنعتی با تکیه بر فناوری مد نظر است.

 سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادهای ترویجی از قبیل باشگاه دانش‌آموزی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی توسط ستاد فناوری نانو معاونت علمی برگزار می‌شود.

 براساس این گزارش، ایران چند سالی است که پیش‌روی زیادی در حوزه محصولات دانش‌بنیان و تولید آنها به خصوص در حوزه فناوری نانو داشته است. تا کنون 49 کشور مثل آلمان، ایتالیا، انگلیس، استرالیا، کانادا، چین و کره جنوبی میزبان محصولات نانویی ایرانی شدند. برگزاری نمایشگاه نانو فرصتی برای نمایش این دستاوردها است.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

*عرضه آخرین دستاوردهای علمی ۱۲۵ شرکت در نمایشگاه نانو

*8قرارداد فروش فناوری ثبت شد

*دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو با حضور ۲۰۰ شرکت برگزار می‌شود

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم