هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مواد و متالورژی  برگزار شد
با حمایت و مشارکت ستاد توسعه فناوری فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت:

هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مواد و متالورژی برگزار شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 46924
در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مواد و متالورژی IMAT 2019 ، به عنوان رویدادی مهم در حوزه متالوژی ، 8 مقاله منتخب از منظر فناوری و نوآوری مورد تشویق قرار گرفت .

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مواد و متالورژی (IMAT 2019) با موفقیت برگزار شد . با توجه به ارتباط حوزه ماموریت‌های ستاد توسعه فناوری فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (IMat2019)، این ستاد با هدف هدايت فعاليت‌هاي پژوهشی به سمت رفع نيازهای واحدهای صنعت، تمركز بر زنجيره ارزش و زنجيره تامين صنايع حوزه مواد و معدن و همچنین افزايش سطح نوآوری در توليد محصولات يا فرایندهای جديد، 8 مقاله منتخب از منظر فناوری را مورد تشويق قرار داد.

این ۸ مقاله از مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat2019) انتخاب شده و ستاد با اهدا لوح تقدیر و حمایت مالی در جلسه اختتامیه از ایشان تقدیر کرد. همچنین برگزیدگان در صورت دارا بودن شرايط تكميلي، مي‌توانند  از حمايت‌هاي بعدي استفاده كنند.

iMAT 2019 یکی از مهم‌ترین اجتماعات متخصصین متالورژی جهت ارائه دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌‌‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است. این کنفرانس در 11 محور متالورژی فیزیکی؛ متالورژی استخراجی؛ متالورژی مکانیکی؛ متالورژی پودر؛ مهندسی سطح و خوردگی؛ ریخته‌گری و انجماد؛ جوشکاری و اتصال؛ شبیه‌سازی و مدل‌سازی؛ مواد مهندسی و سرامیک؛ مواد پیشرفته و انرژی، محیط‌زیست و مدیریت راهبردی، برگزار شد.

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم