پرداخت 80درصد از قرارداد فروش تولیدات دانش‌بنیان به متقاضیان

پرداخت 80درصد از قرارداد فروش تولیدات دانش‌بنیان به متقاضیان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 43835
وبینار آشنایی با تسهیلات فروش اقساطی محصولات دانش بنیان توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 18 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود .

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آشنایی با فرآیند ثبت نام و عضویت شرکت های  دانش بنیان، آشنایی با فرآیند سفارش و دریافت وام و آشنایی با فرآیند اعتبار سنجی مشتریان و مدارک مورد نیاز از جمله سرفصل های مطرح شده در این وبینار است.

مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی برای حمایت از تولید کنندگان مواد و قطعات و کالاهای مصرفی دانش بنیان و کمک به تامین نقدینگی خریداران این نوع محصولات و توسعه بازار کالاهای دانش بنیان ، سازو کاری را فراهم کرده است که بخش عمده هزینه خرید متقاضیان این محصولات به حساب شرکت های دانش بنیان واریز و به صورت اقساطی از خریداران دریافت می‌شود .

این تسهیلات به محصولات دانش بنیانی که لیزینگ پذیر نیستند و ماهیت مصرفی دارند تعلق می گیرد و تا سقف 80 درصد قرارداد فروش محصول به متقاضیان در قالب تسهیلات پرداخت می شود .

نرخ سود موثر برای متقاضیان 16 تا 18 درصد است و هر متقاضی می تواند محصولات دانش بنیان در حوزه مواد و قطعات را به صورت اقساطی خریداری کند .

دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات حداکثر یکساله است و اقساط در فاصله زمانی هر یک ماه یا هر سه ماه یکبار باید پرداخت شود .

برای خرید این نوع محصولات، ابتدا شرکت های دانش‌بنیان باید در سامانه hamavari.com محصول خود را ثبت کنند و خریداران و متقاضیان این محصولات نیز درخواست خود را ارسال کنند و پس از تایید مستندات، اعتبار‌سنجی و اخذ تضامین لازم، تسهیلات به حساب شرکت دانش بنیان واریز می شود و توسط خریدار بازپرداخت می‌شود. 

شرکت‌های دانش‌بنیان و متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این تسهیلات باید به سامانه  daneshbonyan.ir مراجعه کنند .

برای ثبت نام در این وبینارمتقاضیان می توانند به ادرس اینترنتی  http://bizservices.ir مراجعه کنند .

پایان پیام /26

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم