پژوهشگران شیرازی حمایت می‌شوند
با امضای 4 تفاهم‌نامه

پژوهشگران شیرازی حمایت می‌شوند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 47799
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای 4 تفاهم‌نامه همکاری سرعت حمایت از پژوهشگران شیرازی را شتاب داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با دانشگاه‌های شیراز 4 تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد تا با حمایت از محققان و پژوهشگران انجام تحقیقات و پژوهش‌های فناورانه سرعت گیرد.

در این راستا صندوق با دانشگاه شیراز برای همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پژوهشی و 10 طرح تحقیقاتی پسا دکتری عادی و 20 رساله دکتری تفاهم‌نامه امضاء کرد. بر این اساس صندوق از پژوهشگران و محققان این دانشگاه برای اجرای این طرح‌ها حمایت می‌کند.

همچنین در تفاهم‌نامه دیگری با همین دانشگاه همکاری در زمینه اجرای 8 طرح تحقیقاتی پسا دکتری ویژه با این دانشگاه دنبال می‌شود. انعقاد متمم تفاهم‌نامه در راستای همکاری در زمینه اجرای 5 طرح تحقیقاتی پژوهشی، 5 رساله دکتری و 10 طرح پسادکتری عادی با دانشگاه صنعتی شیراز نیز تفاهم‌نامه دیگری است که امضاء شد.

همچنین انعقاد تفاهم‌نامه در راستای همکاری برای  اجرای 10 طرح تحقیقاتی پژوهشی و 10 طرح تحقیقاتی پسا دکتری عادی و 10 رساله دکتری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز انجام شد.

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* بیش از یک‌هزار پروژه تحقیقاتی در کشور حمایت شد

* تنوع در برنامه های حمایتی از طرح های فناورانه

*امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور

* حمایت از پژوهشگران کشور با انعقاد 150 تفاهم‌نامه سرعت گرفت

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم