کانون هماهنگی فیلتر و فیلتراسیون راه‌اندازی می‌شود
شیخ زین‌الدین خبر داد؛

کانون هماهنگی فیلتر و فیلتراسیون راه‌اندازی می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 26999
رئیس کمیسیون کانون­های هماهنگی دانش، صنعت و بازار از موافقت این کمیسیون با راه­اندازی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار «فیلتر و فیلتراسیون» در ششمین نشست این کمیسیون خبر داد.

 

 

رئیس کمیسیون کانون­های هماهنگی دانش، صنعت و بازار از موافقت این کمیسیون با راه­اندازی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار «فیلتر و فیلتراسیون» در ششمین نشست این کمیسیون خبر داد.

 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی ‌و فناوری ریاست ‌جمهوری از صدور موافقت اولیه راه­اندازی کانون "فیلتر و فیلتراسیون" در ششمین نشست کمیسیون کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار خبر داد و اظهار کرد: در این نشست نمایندگان هیئت مؤسس کانون­ پیشنهادی به ارائه ضرورت و اهداف شکل­گیری کانون و معرفی ترکیب هیئت مؤسس پرداختند و پس از دریافت و اعمال نظرات و پیشنهادات اصلاحی اعضای کمیسیون، در نهایت راه­اندازی کانون فیلتر و فیلتراسیون مورد موافقت قرار گرفت.

وی هدف از شکل‌گیری کانون فیلتر و فیلتراسیون را ایجاد همگرایی میان شرکت‌های فعال و فناور بخش خصوصی و مراکز علمی-پژوهشی عنوان کرد و افزود: این کانون بستر مناسبی را برای ارتقای کیفیت محصولات از طریق توسعه فناوری، توسعه صادرات و ارائه پیشنهاد بهبود در سیاست­های دولت به­ویژه در حوزه اصلاح تعرفه محصولات این صنعت فراهم می‌کند.

شیخ زین‌الدین یادآور شد: کانون­های هماهنگی دانش، صنعت و بازار پس از اخذ موافقت اولیه از کمیسیون، مطابق اساس‌نامه و دستورالعمل اجرایی نسبت به برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره اقدام می‌کنند و سپس مراحل ثبت کانون را در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: مجوز فعالیت کانون پس از ثبت در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری توسط این معاونت صادر خواهد شد.

 

افزایش همگرايي، هماهنگي و هم افزایی ميان نهادهای عرضه و تقاضاي فناوري، کمک به توسعه و نفوذ فناوری در صنعت مربوطه، کمک به حل مشکلات تولید، توسعه، فروش و صادرات محصولات دانش بنیان و ایجاد رویه‌های مناسب یادگیری و گردش مناسب اطلاعات از اهداف اصلی معاونت علمی و فناوری در شکل­دهی کانون­های هماهنگی دانش، صنعت و بازار است.

پایان پیام/24

 

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم