کرونا مانع تلاش نیست؛ برگزاری 20 وبینار فناورانه در هفته جاری

کرونا مانع تلاش نیست؛ برگزاری 20 وبینار فناورانه در هفته جاری


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 71026
با وجود همه‌گیری ویروس کووید 19 برنامه‌های ترویجی و آموزشی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گسترش یافته است. در این راستا در هفته جاری 20 وبینار در حوزه‌های گوناگون برگزار خواهد شد.

وبینار استراتژی و تکنیک‌های معرفی کسب‌وکار به سرمایه‌گذار از جمله این رویدادها است که در تاریخ 24 آبان ویژه فناوران استان کرمان برگزار می‌شود. برای 25 آبان ماه نیز، رویداد آنلاین معرفی مدل شخصیت شناسی با نگاه mbti  ویژه فعالان فناور و خلاق استان البرز، برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در همین روز، استان خراسان شمالی میزبان وبینار راهکارهای عملی بهبود اقتصادی کسب‌وکارها در مواجهه با کرونا می شود. استان آذربایجان‌شرقی هم در هفته جاری، دو وبینار با موضوعات سرمایه گذاری روی رمز ارزها و  اصول و فنون مذاکره اجرا می‌شود.  

رویداد آنلاین تفکر طراحی برای کسب‌وکارها، نیز نام دیگر پنلی است که 27 آبان ماه میزبان فعالان فناور و خلاق استان اردبیل خواهد شد. زیست‌بوم نوآوری در استان قزوین نیز در همین روز، میزبان دو وبینار آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت های دانش‌بنیان و وبینارآشنایی با قوانین مالکیت فکری و ثبت اختراع می‌شود.

وبینارهای برندسازی: مشهور عوام یا معروف خواص و آشنایی با تسهیلات جذب در نهادهای فناورانه (طرح شهید تهرانی مقدم)، نام دو رویداد آنلاینی است که در روز 28 آبان به ترتیب در استان‌های گلستان و اصفهان اجرایی خواهد شد.

ضرورت طراحی صنعتی محصولات دانش بنیان، تکنیک‌های افزایش رتبه سایت در گوگل، نکات تاثیرگزار بیمه تامین اجتماعی، آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه گیلان، آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان دانشگاه حضرت معصومه (س)، آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، وبینار آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه الزهرا بوشهر و وبینارآشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در مرکز کارآفرینی دانشگاه پیام نور خوی، آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در موسسه تحقیقات علوم باغبانی، نیز از دیگر برنامه‌های مشابهی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تا آخر هفته برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه برگزاری این رویدادها در سراسر کشور می‌توانند به پایگاه اینترنتی وابسته به مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به نشانی bizservices.ir/، مراجعه کنند.

گزارش از  مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دانش‌بنیان‌ها به 12 وبینار بزرگ استانی می‌روند
دانش‌بنیان‌ها به 12 وبینار بزرگ استانی می‌روند
99/08/10 - 13:56
زیست‌فناوران به یاری رفع چالش کرونا می‌آیند
زیست‌فناوران به یاری رفع چالش کرونا می‌آیند
99/05/28 - 08:17
فناوران ایرانی فرصت‌های صادراتی ترکیه را شناسایی می‌کنند
فناوران ایرانی فرصت‌های صادراتی ترکیه را شناسایی می‌کنند
99/02/16 - 12:37
بیشتر بخوانیم