کیفیت آب شرب و بهداشتی استان مرکزی ارتقا می‌یابد
با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری

کیفیت آب شرب و بهداشتی استان مرکزی ارتقا می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 48525
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استان مرکزی (استانداری) و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی امضاء شد.

 

با امضای این تفاهم‌نامه توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های جدید برای رفع مشکل کیفی آب شرب و بهداشتی مردم با مشارکت شرکتهای دانش‌بنیان سرعت می‌گیرد.

همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های نوین برای تامین و تصفیه آب شرب و بهداشتی با نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه آب برای حذف کدورت، نیترات و سایر آلاینده‌ها با همکاری و حمایت ستاد، استانداری و آبفا یکی از موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک دنبال می‌شود.

در این راستا رسوخ، نفوذ و بومی‌سازی فناوری‌های حذف آلاینده‌ها با استفاده از فناوری‌های نو برای تصفیه آب‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان امری مهم است که با امضای این تفاهم‌نامه همکاری مسیر آن هموار می‌شود.

این تفاهم‌نامه به امضای نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط­زیست معاونت علمی و فناوری ریاست­جمهوری، یوسف عرفانی­ نسب مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان مرکزی (آبفا) و مهدی زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی (استانداری) رسید.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

 


اخبار مرتبط:

* تولید آب فوق خالص با فناوری ایرانی/ کاربرد های بیمارستانی و خانگی

* فناوری‌های حوزه تامین و مصرف آب توسعه می‌یابد

* ایجاد زیست‌بوم نوآوری در حوزه آب و انرژی ضروری است

* فناوری‌های آب و خشکسالی توسعه می‌یابد


 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم