گسترش تعاملات علمی؛ همایش بین‌المللی علوم شناختی به دور هشتم رسید

گسترش تعاملات علمی؛ همایش بین‌المللی علوم شناختی به دور هشتم رسید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69277
دانشگاه شهید بهشتی میزبان هشتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی می‌شود تا فعالیت ‌های تحقیقاتی توسعه وگسترش یابد و همچنین شاهد فزایش همکاری‌های بین رشته‌ای در این حوزه باشیم.

این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت مجازی برگزار می‌شود. موسسه آموزش عالی علوم شناختی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کننده آن است.

 

در این همایش موضوعات و یافته‌های علمی در محورهای عصب ‌شناسی شناختی، روان شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، زبان‌شناسی شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی، مدل‌سازی شناختی، بازتوانی شناختی، عصب‌شناسی بالینی با تاکید بر اوتیسم و آلزایمر، نقشه برداری و تصویربرداری مغز، هنر و شناخت، رسانه و شناخت، فناوری‌های واسط مغز و رایانه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

 

هشتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی 30 و 31 مرداد ماه و 6 و 7 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود. حضور برای علاقمندان و دانشجویان رایگان است.

فرهیختگان و صاحبنظران برجسته خارجی در این رویداد حضور دارند و دستاوردهای ارزشمند علمی در آن ارائه می‌شود.

این همایش  فرصت مغتنمی برای همکاری‌های علمی بین‏‌المللی و میان دانشگاه‌ها فراهم می‌کند تا از این رهگذر شاهد رشد و شکوفایی درخور و مناسب دانشجویان و محققان از یک سو و نزدیک شدن به مرزهای دانش از طرف دیگر باشیم. انجام تعاملات علمی بدون شک زمینه ساز طرح ایده‏های نو برای انجام پژوهش‌های آتی و همکاری‌های میان رشته‏ای می‌شود.

 

همچنین در این رویداد مقالات تحقیقی بسیاری درقالب سمپوزیوم‌های متعدد و پوستر نیزتوسط محققان ارائه خواهد شد و بخش قابل توجهی از همایش به برگزاری میزگردهایی با حضور اندیشمندان حوزه علوم شناختی اختصاص دارد.

در هشتمین همایش بین‏المللی علوم شناختی مباحث علمی و پژوهشی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‏های علمی، ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر، کارگاه های آموزشی توسط محققان خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* حمایت از طرح‌های پژوهشی علوم شناختی شتاب می‌گیرد

* فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه علوم شناختی منتشر شد

 

 

 

 

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم