رویداد مدیریت بحران فرصتی برای گردهمایی فعالان این حوزه فراهم کرده است

رویداد مدیریت بحران فرصتی برای گردهمایی فعالان این حوزه فراهم کرده است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 88979
رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401 فرصتی برای گردهمایی فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه در بخش های مختلف فراهم کرده است.

اولین رویداد مدیریت بحران ایران با هدف ایجاد ظرفیت لازم جهت اقدامات فرهنگی-ترویجی و آموزشهای همگانی و تخصصی، بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی، دانشگاه ها، نهادهای غیردولتی و تشکلهای مردم نهاد و با حمایت معنوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

  با در نظر گرفتن روند مخاطره خیزی کشور و نیازهای روز حوزه مدیریت بحران  و روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این حوزه، رویداد مدیریت بحران ایران فرصتی است تا فعالان این حوزه عملکرد نوآوری های علمی، اجرایی، صنفی و صنعتی  آتی خود را برنامه ریزی و هدایت کنند.

 

 اولین رویداد مدیریت بحران ایران 1401 ایران متخصصان مدیریت بحران را قادر می سازد تا نظرات خود را با تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان های مهم و نهادهای دولتی، پژوهشگران ,مخترعان و صاحبان ایده و فناوری در میان گذاشته و در مورد روند های اخیر این صنعت در ایران به بحث و گفتگو بپردازند.

 برگزاری نمایشگاه بین المللی، کنفرانس علمی ارائه دستاوری های تحقیقاتی، نشست های تخصصی راهبردی، رویداد استارت آپی دانش بنیان / جشنواره فرهنگی هنری / مانور و بیش از 50 کارگاه های آموزشی تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی به روز مخاطرات کشور ایران، از جمله بخش های برجسته اولین رویداد مدیریت بحران ایران 1401 ایران محسوب می شود.

 

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401 در تاریخ 3 الی 5 دی ماه در بوستان گفت و گو برگزار می شود. علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد در بخش نمایشگاهی تا 20 آذرماه و برای ثبت نام در بخش کارگاهی و یا ارسال مقاله تا 15آذرماه فرصت دارند. همچنین لازم است برای حضور در بخش های مختلف این رویداد از جمله نمایشگاه و کارگاه ها آموزشی که برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور با 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، از طریق سایت نمایشگاه به نشانی اینجا اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
فعالان زیست‌بوم فناوری حوزه آب دور هم جمع می‌شوند
فعالان زیست‌بوم فناوری حوزه آب دور هم جمع می‌شوند
98/08/11 - 14:10
 علوم سلول‌های بنیادی ظرفیت بالایی برای مطرح شدن دارند
علوم سلول‌های بنیادی ظرفیت بالایی برای مطرح شدن دارند
97/06/12 - 10:14
گردهمایی فعالان و متخصصان شبکه‌های هوشمند انرژی برگزار می‌شود
گردهمایی فعالان و متخصصان شبکه‌های هوشمند انرژی برگزار می‌شود
96/09/05 - 10:52
بیشتر بخوانیم