محصولات و پژوهش‌های فناورانه زیست‌پزشکی به ارتقای سلامت کمک کرد

محصولات و پژوهش‌های فناورانه زیست‌پزشکی به ارتقای سلامت کمک کرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 90770
یک شرکت دانش‌بنیان، با ارائه خدمات تخصصی از مطالعات و تحقیقات علوم زیست پزشکی و حوزه‌های مرتبط، زمینه را برای ارتقای سلامت فراهم کرده است.

محمد صارمی موسس گروه توسعه فناوری آمیتیس ژن ضمن اشاره به فعالیت این شرکت دانش‌­بنیان گفت:  شرکت دانش بنیان گروه توسعه فناوری آمیتیس ژن با راه اندازی آزمایشگاه‌ها و خدمات تخصصی و با دارا بودن نیروی انسانی متخصص، امکانات و تجهیزات تخصصی برای انجام آزمایشات علمی در حوزه‌های مختلف دارای زیر ساخت‌های فناورانه در حوزه زیست پزشکی است.

این فعال حوزه فناوری، با اشاره به توسعه محصولات فناورانه در کنار تحقیق و پژوهش در حوزه زیست‌پزشکی عنوان کرد: حوزه‌هایی چون ژنتیک مولکولی، پزشکی شخصی، تحقیق و تولید کیت‌های تشخیص مولکولی، ردیابی میکروبی در مواد غذایی به روش مولکولی، برگزاری رویدادهای حوزه پزشکی عمده ترین فعالیتهای این مجموعه هستند.

 صارمی، به تخصص نیروی انسانی فعال در این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انسانی فعال در آزمایشگاه در رشته‌های تخصصی و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر ایران هستند و تمام فعالیت‌های مجموعه کاملا تخصصی و مطابق با علم روز دنیا انجام می‌پذیرد.

مؤسس این شرکت دانش‌بنیان، با اشاره به ارائه خدمات تحقیقاتی و آزمایشگاهی در حوزه دانش و فناوری زیست‌پزشکی عنوان کرد: آمیتیس ژن، در زمینه های پزشکی، زیست فناوری، ژنتیک، بیو انفورماتیک، تشخیصی، واکسن، داروهای مکمل و  گیاهان دارویی، فارماکوژنومیک، پزشکی فرادقیق و پزشکی شخصی و نیز سلامت و زیبایی در حال فعالیت است.

صارمی با اشاره به انجام پروژه‌های دارویی و درمانی با هدف اعتلای سلامت گفت: انجام پروژه‌های مختلف واکسن، دارو و کیت‌های تشخیصی را می‌توان بخشی از این فعالیت‌ها بر شمرد. این مجموعه در راستای حوزه های پزشکی فرادقیق و پزشکی شخصی و نیز بومی سازی و اجرای پروژه های ژنومیک مختلف به صورت تخصصی در حال فعالیت است.

موسس این مجموعه دانش‌بنیان، تولید کیت استخراج RNA ویروسی از نمونه های تنفسی و کیت تشخیصی کرونا را از دستاوردهای آمیتیس ژن عنوان کرد و افزود: این محصول در دوران کرونا با توجه به نیاز جدی کشور تولید شد و ضمن عرضه به مراکز متعدد، زمینه را برای رفع نیاز حوزه سلامت در دوره بیماری کرونا عنوان کرد.

 

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

#

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
پژوهش‌های پزشکی در مدار توسعه
پژوهش‌های پزشکی در مدار توسعه
01/05/15 - 13:29
آوردگاهی برای محققان؛ پژوهش‌های مسئله محور رونق می‌گیرد
آوردگاهی برای محققان؛ پژوهش‌های مسئله محور رونق می‌گیرد
99/09/30 - 09:10
 معرفی جدیدترین پژوهش‌های فناوری محور در حوزه زیست‌شناسی
معرفی جدیدترین پژوهش‌های فناوری محور در حوزه زیست‌شناسی
97/07/29 - 10:27
بیشتر بخوانیم