آشنایی فعالان حوزه میکروبیولوژی با مفاهیم کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی

آشنایی فعالان حوزه میکروبیولوژی با مفاهیم کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91765
فعالان حوزه میکروبیولوژی با مفاهیم تصدیق و تفسیر گواهینامه‌های کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی آشنا می‌شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یک عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کارگاه آموزشی را درخصوص تصدیق و تفسیر گواهینامه‌های کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می کند.

شرکت مهندسی آراصدر طوس به عنوان یک عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، در راستای ارتقای آگاهی و دانش مدیران و کارشناسان، کارگاه آموزشی تصدیق و تفسیر گواهینامه‌های کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی را در تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

تصدیق و تفسیر گواهینامه‌های کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی یکی از کاربردی‌ترین مفاهیم در آزمایشگاه‌های میکروبیولوژی به شمار می‌رود.

بر همین اساس، شرکت مهندسی آراصدر طوس کارگاه آموزشی تصدیق و تفسیر گواهینامه‌های کالیبراسیون خارجی تجهیزات آزمایشگاهی را در تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی می توان به کمیت‌ها و یکاهای اندازه‌شناسی، تعاریف، اهمیت اندازه‌شناسی، تعریف کالیبراسیون، تعیین حدود خطای مجاز و دوره تناوب کالیبراسیون، قابلیت ردیابی کالیبراسیون، مراحل کالیبراسیون، کنترل میانی تجهیزات، قواعد تصمیم‌گیری و بررسی نمونه گواهی کالیبراسیون اشاره کرد.

این شرکت فناور که با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه غذایی، آنالیز لبنیات، آرد و غلات، فراورده‌های گوشتی، آبمیوه و نکتار، کنسروها، خوراک دام ، نساجی و بسته‌بندی فعالیت می‌کند دارای مجوز آموزشی از سازمان ملی استاندارد، معاونت غذا و دارو و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجوز بازرسی و نمونه‌برداری از سازمان ملی استاندارد ایران نیز است.

این شرکت در آزمایشگاه آکرودیته زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت بهداشت، و در حوزه درمان و آموزش پزشکی فعالیت دارد.

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی، می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

#26

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
ارائه آموزش تضمین کیفیت نتایج در آزمایشگاه
ارائه آموزش تضمین کیفیت نتایج در آزمایشگاه
97/09/12 - 14:25
 «کالیبراسیون» چه نقشی در بهبود نتایج آزمایش‌ها ایفا می‌کند
«کالیبراسیون» چه نقشی در بهبود نتایج آزمایش‌ها ایفا می‌کند
96/05/18 - 13:43
تولید محصول فناور و رقابتی با آزمایشگاه‌ توانمند ممکن می‌شود
تولید محصول فناور و رقابتی با آزمایشگاه‌ توانمند ممکن می‌شود
95/12/15 - 09:47
بیشتر بخوانیم