اینوگام انگیزه را برای تناسب اندام در جامعه ایجاد می کند

اینوگام انگیزه را برای تناسب اندام در جامعه ایجاد می کند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 88855
اینوگام مجموعه ای از چند نرم افزار است که برای کاربر ورزش کردن، ایجاد انگیزه می کند.

مهدی غلامی، عضو هیات مدیره شرکت فناوری های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس با اشاره به این که اپلیکیشن اینوگام، در واقع مجموعه ای از چند نرم افزار اعتبارحسابی مختلف است، گفت: اینوگام با انجام فعالیت های ورزشی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و  حتی شرکت در رویدادهای ورزشی تعریف شده، امتیازهایی در قالب امتیاز به حساب کاربری افراد تخصیص می دهد.

اساس کار بر مبنای وفاداری و حس اعتماد مشتریان و ارتقای فرهنگ ورزش شهروندی است که با مدل های مختلف، فعالیت‌ها به صورت امتیاز جمع آوری و در نهایت قابلیت خرج کردن دارد.

 

خرید پس از ورزش

راه های مختلفی برای خرج امتیازات وجود دارد، شرکت در رویدادهای تخصصی، شرکت در دوره های آموزشی و ورزشی، مراجعه به پزشکان و مربیان حوزه سلامت و تناسب اندام، خرید از فروشگاه های ورزشی، دریافت بن تخفیف کنسرت ها و سینما، استخر از جمله مهم ترین این راه هاست.

کاربران قابلیت مشاهده انواع گزارشات نموداری و متنی مربوط به سلامت خود را دارند مانند گزارش های کنترل و مدیریت وزن، گزارشات فعالیت های ورزشی، رتبه بندی خود در بین کمپین های مختلف و گروه های مختلف موجود در شهر و محله و همچنین می توانند این آمار را در شبکه های اجتماعی، به عنوان رکورد خود به اشتراک بگذارند.

کاربران می توانند متناسب با موقعیت خود، در انواع مسابقات و جشنواره های اینوگام که در شبکه های مجازی برگزار می شود، شرکت کنند و علاوه بر محک توانمندی های شخصی، از جوایزی بهره مند شوند.

 

اشتغال آفرینی نرم افزار

مربیان و پزشکان حوزه سلامت نیز می توانند با این اپلیکیشن رفتار مراجعه کنندگان خود را تحت نظر داشته باشند و با ایجاد گروه های مختلف حس رقابت و انگیزش را در آنها ترغیب کنند.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: بر همین اساس حدود 1500 مربی ورزشی تاکنون از طریق این نرم افزار ایران ساخت فعالیت و کسب درآمد می کنند و با ایجاد حدود 25 فرصت شغلی نیز افراد به صورت مستقیم در شرکت مشغول به کار شده اند.

#مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
هوشمندسازی| بازار سلامت دیجیتال توسعه می‌یابد
هوشمندسازی| بازار سلامت دیجیتال توسعه می‌یابد
01/02/21 - 09:51
 نظارت بر تناسب‌اندام و مراقبت‌های پزشکی با فناوری نانو
نظارت بر تناسب‌اندام و مراقبت‌های پزشکی با فناوری نانو
97/04/30 - 10:46
 عرضه آخرین پیشرفت‌های علمی و صنعتی گیاهان دارویی در چهارمین نمایشگاه گیاهان دارویی
عرضه آخرین پیشرفت‌های علمی و صنعتی گیاهان دارویی در چهارمین نمایشگاه گیاهان دارویی
97/02/03 - 11:01
بیشتر بخوانیم