تازه‌ترین محصولات خلاق حوزه ورزش ارائه می‌شود

تازه‌ترین محصولات خلاق حوزه ورزش ارائه می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 84830
رویدادی خلاق با هدف گردهم آوردن فعالان خلاق حوزه تجهیزات ورزشی برگزار می‌شود تا ضمن ارائه آخرین دستاوردها، محصولات خلاق ایران‌ساخت این حوزه به بازار برسد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حمایت ستاد فناوری‌های توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری، به همت شرکت نمایشگاهی میلاد نور دارای اهداف مهمی چون ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارایه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش‌های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی است.

در این نمایشگاه، جدیدترین صنایع تجهیزات و وسایل ورزشی تولید شده در بزرگ ترین و معتبرترین شرکت‌ها ، کارخانه ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین برنامه ها و خدمات مختلف ورزشی تفریحی ، ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین نهادها و شرکت های ارائه دهنده خدمات ورزشی، ادوات و تجهیز مراکز و سالن ها ورزشی نیز حضور پررنگی در این رویداد دارند.

 

حضور شرکت‌های خلاق حوزه ورزش

این نمایشگاه با حضور ۸۷ شرکت داخلی و شرکت کنندگانی از سایر کشورها در فضایی بالغ بر ۱۳۵۰۰ متر مربع برگزار می‌شود. طی این نمایشگاه که مدت آن چهار روز است، فعالان و متخصصین تولید کننده یا وارد کننده محصولات و تجهیزات ورزشی حضور خواهند یافت و معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت از جمله برنامه های بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی خواهد بود.

همچنین به علت تقاضای زیاد برای کالاها، تجهیزات و خدمات ورزشی در داخل و هم در سطح بین المللی وجود دارد و شبکه بزرگی از توزیع کنندگان، فروشندگان، تامین کنندگان و کاربران نهایی کالاهای ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه بستر وسیعی را برای برندهای ورزشی فراهم می‌کند تا محصولات یا خدمات را به نمایش گذاشته و پیام اصلی خود را به مخاطبان منتقل کنند.

این رویداد خلاق از ۱۴ تا ۱۷ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت گرفتن غرفه در نمایشگاه مذکور، نام شرکت، شناسه ملی، دارابودن گواهی خلاق یا دانش‌بنیان و یا خانه خلاق و نوآوری، معرفی نام محصول یا خدمات، شهر محل شرکت، نام مدیرعامل، شماره همراه و شماره ثابت خود را حداکثر تا تاریخ 8 تیرماه به ایمیل ircreative.articles@gmail.com  ارسال کنید.

 

مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

20#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تازه‌ترین دستاوردها ارائه می‌شود تا بهره‌وری انرژی افزایش یابد
تازه‌ترین دستاوردها ارائه می‌شود تا بهره‌وری انرژی افزایش یابد
01/03/29 - 12:08
شرکت‌های خلاق ارتقاء سلامت کودکان را هدف گرفتند
شرکت‌های خلاق ارتقاء سلامت کودکان را هدف گرفتند
00/04/09 - 13:36
محصولات فناور ورزشی در 8 حوزه تجاری‌سازی می‌شود
محصولات فناور ورزشی در 8 حوزه تجاری‌سازی می‌شود
98/11/15 - 08:38
بیشتر بخوانیم