شماره جدید ماهنامه «زیست‌بوم خلاق» منتشر شد

شماره جدید ماهنامه «زیست‌بوم خلاق» منتشر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91936
ماهنامه زیست‌بوم خلاق ویژه تیرماه ۱۴۰۲ به همت دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این شماره ماهنامه زیست‌بوم خلاق موضوعاتی همچون معرفی خانه خلاق و نوآوری کرمانشاه، معرفی شرکت سالند در حوزه آموزش، معرفی اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های ایرانی و معرفی کتاب‌های کارآفرینی و کسب‌وکار منتشر شده است.

این شماره ماهنامه زیست‌بوم خلاق یادداشتی از مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی با عنوان «شبکه میانجی انسانی و طراحی چرخه های حل مسائل»، گزارشی آماری از آخرین تعداد شرکت های خلاق بر حسب حوزه فعالیت و گزارشی از برپایی پاویون انیمیشن ایران در نمایشگاه بازار محتوای جهانی روسیه با حضور شش شرکت دانش بنیان و خلاق را نیز دربر دارد.

همچنین معرفی دستاوردهای جلسه هم اندیشی و بررسی پیش نویس طرح جامع اقتصاد فرهنگ، هنر و صنایع خلاق با حضور فعالان زیست بوم خلاق از دیگر موضوعاتی است که در این شماره از ماهنامه به آن پرداخته شده است.

مصاحبه با شرکت‌های خلاق و معرفی شرکت موسسه رویا نگار شباهنگ با محصول «اپلیکیشن چیکو و اپلیکیشن بازی فکری ستارگان» و معرفی شرکت سرزمین بازی دانی نو با  محصول «دانی بال»، بررسی وضعیت بازی های رایانه ای در آمریکا و انتشار مقالاتی با عنوان «پایداری؛ حلقه مفقوده توسعه در ایران»، «جهان، استراژدی ها بازاریابی لگو» و «اهمیت خانه‌های‌ خلاق و نوآوری در توسعه صنعت گردشگری» دیگر مطالبی است که در این شماره از ماهنامه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

جدیدترین شماره ماهنامه زیست‌بوم خلاق ویژه تیرماه ۱۴۰۲، به همت دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق در 51 صفحه تهیه شده است. مخاطبان می‌توانند برای مطالعه این شماره از ماهنامه، به این نشانی مراجعه کنند.

#23

 

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
ماهنامه زیست‌بوم خلاق ویژه خردادماه منتشر شد
ماهنامه زیست‌بوم خلاق ویژه خردادماه منتشر شد
02/03/24 - 15:08
انتشار ماهنامه «زیست‌بوم خلاق»، ویژه نوروز 1402
انتشار ماهنامه «زیست‌بوم خلاق»، ویژه نوروز 1402
02/01/16 - 11:11
ماهنامه «زیست‌بوم خلاق» ویژه تیرماه منتشر شد
ماهنامه «زیست‌بوم خلاق» ویژه تیرماه منتشر شد
01/04/11 - 14:41
بیشتر بخوانیم