طرح‌های فناورانه حوزه معدن سرمایه‌گذار جذب می‌کند

طرح‌های فناورانه حوزه معدن سرمایه‌گذار جذب می‌کند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 70911
یک شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته با نام صدر فردا راه اندازی شد. اقدامی با همکاری‌ ستاد توسعه فناوری‌‌های فوتویک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و حمایت شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) تا شاهد توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه مواد و متالورژی در کشور باشیم.

شتاب‌دهنده صدر فردا، پس از ارزیابی‌های چند مرحله‌ای طرح‌­ها و توانمندی‌­های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته، مجموعه­‌های دارای پتانسیل تجاری­‌سازی را پذیرش و مورد حمایت قرار داده است.
در حال حاضر، با توجه به ارائه خدمات مورد نیاز  شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها، ، طی دوره‌های پیش شتابدهی و شتاب­دهی، تعدادی از طرح‌های ورودی، آمادگی جذب سرمایه‌گذار و تجاری­‌سازی را دارا هستند.

ستاد توسعه فناوری‌‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت برای حمایت از فرایند تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه، از اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه فعالیت این ستاد درخواست کرد تا در صورت دارا بودن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کنند.

از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند دارای پتانسیل بالقوه و بالفعل برای مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌های این شتاب‌دهنده دعوت شده است از طریق تکمیل فرم اولیه اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه شتاب‌دهنده صدرفردا، نسبت به ارسال فرم و سوابق خود به پست الکترونیک info@sadrefarda.com اقدام کنند.

پس از بررسی و ارزیابی فرم و سوابق دریافتی در صورت تایید اولیه از سوی شتاب‌دهنده با سرمایه‌گذار تماس گرفته می‌شود. در ادامه مسیر با برگزاری جلسات مشترک در صورت توافق، همکاری انجام می‌شود.

ستاد توسعه فناوری‌‌های فوتویک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، پیش از این نیز برای ایجاد ارتباط بیشتر میان شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فناور حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت رایزنی و پیگیری‌هایی را انجام داده بود.

 

گزارش از  مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
صاحبان طرح‌های فناورانه حوزه زمین‌شناسی و معدن فراخوانده شدند
صاحبان طرح‌های فناورانه حوزه زمین‌شناسی و معدن فراخوانده شدند
99/06/04 - 13:52
ارتقای فناوری صنایع| دانش‌بنیان‌های حوزه معدن و متالورژی فراخوانده شدند
ارتقای فناوری صنایع| دانش‌بنیان‌های حوزه معدن و متالورژی فراخوانده شدند
99/05/14 - 11:01
دومین رویداد Technovest برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود
دومین رویداد Technovest برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود
96/02/12 - 10:07
بیشتر بخوانیم