اینترنت اشیا را بیاموزید

اینترنت اشیا را بیاموزید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 33823
دوره آموزشی جامع اینترنت اشیا با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی 20 و 21 اردیبهشت‌ماه 97 برگزار می‌شود.



دوره آموزشی جامع اینترنت اشیا با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی 20 و 21 اردیبهشت‌ماه 97 برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوره آموزشی اینترنت اشیا دوره‌ای آموزش محور متناسب با معیارهای جهانی و ایجاد یک جو کاملاً حرفه‌ای برای آموزش جدیدترین سرفصل‌های اینترنت اشیا در دنیا، با رعایت استاندارد آموزشی با مشورت متخصصان داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده است.

 هدف از برگزاری این دوره شناخت جامع و دقیق از اینترنت اشیا و ایجاد افق دید کاربردی برای علاقه‌مندان و مدیرانی است که برای ادامه روند شغلی، تحصیلی و سازمانی خود نیاز به یادگیری این فناوری دارند.

برای هر بخش دوره از اساتید متخصص بهره گرفته شده است. در طی دوره زمانی برای مشاوره با اساتید و متخصصان برای کسب‌وکار و تشکیل تیم‌های استارتاپی اختصاص داده شده است.

 این دوره پیش نیاز دوره‌های تخصصی و کاربردی اینترنت اشیا است که از اردیبهشت‌ماه توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار می‌شود. اولویت همکاری با مرکز داشتن مدرک دوره جامع آموزش اینترنت اشیا (IoT WAY) است.

سرفصل‌های آموزش این دوره آموزشی  شناخت اینترنت اشیا و معماری آن؛ سخت افزارهای کاربردی اینترنت اشیا؛ هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا؛ کاربردهای اینترنت اشیا؛ استانداردها، پروتکل و امنیت اینترنت اشیا؛ تجاری‌سازی اینترنت اشیا؛ بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران به شرکت کنندگان دوره گواهینامه اعطا می‌کند. علاقه‌مندان تا 10 اردیبهشت ماه 97 برای ثبت‌نام فرصت دارند.

دوره آموزشی جامع اینترنت اشیا با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت‌علمی 20 و 21 اردیبهشت‌ماه 97 برگزار می‌شود.

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم