تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد علوم شناختی معاونت علمی و شبکه سلامت امضاء شد
به منظور آشنایی بیشتر با حوزه علوم شناختی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد علوم شناختی معاونت علمی و شبکه سلامت امضاء شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 23630
تفاهم‌نامه همکاری مشترک شبکه سلامت سیما با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی به منظور آشنایی بیشتر با حوزه علوم شناختی امضاء شد.


تفاهم‌نامه همکاری مشترک شبکه سلامت سیما با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی  معاونت علمی به منظور آشنایی بیشتر با حوزه علوم شناختی امضاء شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، احمد سفیدی مدیر شبکه سلامت و رییس شورای سیاست گذاری سلامت سازمان صدا و سیما با حضور در محل ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی کمال خرازی دبیر این ستاد دیدار و  تفاهم نامه مشترک همکاری امضا کرد.
در این دیدار خرازی ضمن تشریح علوم شناختی و کاربرد تاثیر گذار آن در مخاطب گفت: ذهن انسان همواره به دنبال مسایل تازه و جدید است، بنابراین لازم است شبکه ها با بهره گیری از آموزه های علوم شناختی برنامه هایی تولید کنند که برای افراد جذاب بوده، تکراری نباشد.
وی با اشاره به تصویب دوره کارشناسی ارشد علوم شناختی و رسانه در وزارت علوم بیان کرد: ضروری است دانشگاه و صدا و سیما با برگزاری این دوره نیروهای آشنا با علوم شناختی را تربیت کنند تا برنامه هایی که در صدا و سیما تولید می شود با نگاه شناختی تهیه شده، تأثیر بیشتری را برمخاطب داشته باشد.
همچنین خرازی آمادگی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی را برای ارائه مشاوره شناختی به مدیران و کارکنان صدا و سیما اعلام کرد و تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه را اعلام کرد.
در ادامه نیز مدیر شبکه سلامت صدا و سیما نیز با تشریح برنامه های شبکه سلامت، آمادگی این شبکه را برای طرح موضوعات علوم شناختی، سلامت روان و بهداشت مغز از زبان اساتید این حوزه و دست اندرکاران ستاد علوم شناختی را اعلام کرد.
انتهای پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم