50 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی به شرکت‌های خلاق رسید

50 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی به شرکت‌های خلاق رسید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69109
دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در ادامه طرح‌های تخفیفی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت‌های خلاق هم به لیست این طرح‌ها اضافه شدند و از امروز این شرکت‌ها برای دریافت خدمات آزمایشگاهی 50 درصد تخفیف می‌گیرند.

  پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این‌که 40 میلیون ریال اعتبار برای شرکت‌های خلاقی که قصد دارند از خدمات آزمایشگاهی بهره ببرند، در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این تخفیف به خدمات مختلف در حوزه‌های فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، حوزه‌های زیست‌فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، حوزه‌های علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره، تعلق می‌گیرد.

بنا به گفته پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این خدمات هدفی جز افزایش رضایتمندی مردم و صنایع از خدمات آزمایشگاهی ندارد. طرح‌های تخفیفی کمک می‌کند که سطح کیفی این خدمات در کشور افزایش یابد.

آن‌طور که کرمی می‌گوید: این تخفیفات تاکنون شامل حال دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان، سرآمدان علمی، اعضای بنیاد ملی نخبگان و همه کسانی که به نوعی با این خدمات سر و کار دارند، شده است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی است. حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور از دیگر اهداف شکل‌گیری این شبکه بیان شده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

تولید تجهیزات آزمایشگاهی نانو با قیمت پایین

معاونت علمی به کشورهای همسایه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم