با فعالیت یک شرکت خلاق؛ نظارت بر خدمات امداد خودروها افزایش یافت
مهرداد صادقزاده مدیرعامل شرکت خلاق ویرا فناوری سورن گفت: این شرکت یک پلتفرم فراگیر با نام چارچرخ ایجاد کرده است. این پلتفرم دو ماموریت برای خودش تعریف کرده است که می توان به ارائه خدمات مرتبط با خودرو در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت خلاق ویرا فناوری سورن، در ادامه افزود: ما در یک مطالعه 6 ماهه برای بررسی جوانب مختلف بازار، متوجه شدیم که بیشترمردم از خدمات امدادخودرها، چندان رضایت ندارند. به همین دلیل، تلاش کردیم تا یک سرویس امداد خودرو با کیفیت و تحت نظارت ایجاد کنیم.
این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن توضیح فرایند کار این پلتفرم گفت: نحوه کارکرد آن به صورت چند وجهی است و با آموزش امدادگران سعی میکنیم تا رضایت خدماتگیرندگان را بالا ببریم و بر حقالزحمه دریافتی از سوی آنها نظارت کنیم. مشتری هم میتواند به امدادگر ستاره بدهد و امدادگر با دریافت 5 ستاره هدیه ای از شرکت دریافت میکند. به دلیل این سیاستها، سطح رضایت مشتری از امدادگرها به شدت افزایش یافته است.
صادق زاده در ادامه با توضیح دیگر خدمات این شرکت، بیان کرد: همچنین کاربر میتواند نزدیکترین تعمیرگاهها را مشاهده کند و با توجه به امتیازی که دیگر کاربرها به آن تعمیرگاه دادهاند و نظرات ثبت شده برای آن تعمیرکار، تعمیرگاه مدنظر خود را انتخاب کنند. همچنین خدمات آموزشی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که خودرو خود را بهتر بشناسند و از آنها بهتر نگهداری کنند.
وی با اشاره به گستردگی بازار خدمات خودرو در کشور، افزود: علاوه بر این، با ارائه محتوای تخصصیتر به برخی کاربرها کمک میشود که به اصطلاح دست به آچار شوند و برخی تعمیرات و خدمات جزئی خودرو را خودشان انجام دهند. در حال حاضر با برگزاری 27 سرویس دورهای به کاربر آموزش میدهیم که این سرویسها باید چگونه انجام شود.
به گفته وی، در یک بازه زمانی 8 ماهه بیش از 2500 سرویس خودرو توسط این شرکت انجام شده است و سطح رضایت مشتریها 4.6 از 5 بوده است و این برای ما بسیار مسرتبخش است. در حال حاضر نیز 200 امدادگر خودرو در این سامانه مشغول به کار هستند.
گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
پایان پیام/33
Send to friends