ترویج تفکر شبکه‌ای کلید پیشرفت کشور است
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی:

ترویج تفکر شبکه‌ای کلید پیشرفت کشور است


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 37439
گردهمایی سالانه رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، با حضور بیش از 160 نفر از رابطین و کارشناسان مراکز عضو شبکه، برگزار شد.



گردهمایی سالانه رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، با حضور بیش از 160 نفر از رابطین و کارشناسان مراکز عضو شبکه، برگزار شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پنجمین نشست رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف هم‌فکری، هم‌افزایی، انتقال تجربه و آشنایی با رابطین سایر مراکز برگزار شد.
رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ضمن یادآوری اهدف کلان شبکه آزمایشگاهی، بر نقش مهم رابطین مراکز در تحقق این اهداف تأکید کرد. وی، یادگیری و ترویج تفکر شبکه‌ای، به اشتراک گذاری منابع، دانش و تجربه را رمز پیشرفت و موفقیت دانست و افزود: تفکرهای سنتی و توجه فقط به نیازهای شخصی، مانع رشد است و شکستن این سدها می‌تواند راه را برای ایجاد جریان ایده‌های نو، باز کند.
در ادامه این نشست، سلمان طاهری، مدیر آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، توانمندی‌ها و فعالیت‌های این پژوهشگاه را به صورت خلاصه معرفی کرد و گفت: مرکز پژوهش‏های شیمی و مهندسی شیمی ایران، با هدف فراهم آوردن امکانات پژوهشی بنیادی، کاربردی و آموزشی در کلیه زمینه‌های شیمی و مهندسی شیمی و پرورش استعدادها و خلاقیت موجود در کشور و بهره‌گیری از ذخائر عظیم نفت، گاز، معادن، فلزات، گیاهان دارویی و نیز فراهم آوردن تمهیدات برای تولید نیمه صنعتی، مردادماه 1368 تأسیس شد. این مرکز در سال 1386 به پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ارتقا یافت.
در بخش دوم پنجمین نشست رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زهره فتاح، کارشناس شبکه آزمایشگاهی، فعالیت جدید شبکه آزمایشگاهی که در سال 97 ارایه شده است و همچنین تغییرات شکل گرفته در برخی از فرآیندهای اجرایی شبکه را برای حاضرین تشریح کرد.
در پایان این نشست نیز رابطین شبکه آزمایشگاهی و مهمانان برنامه از تجهیزات و توانمندی‌های آزمایشگاهی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، بازدید کردند.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم