در رویدادی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی انجام شد؛
تعامل 14 متخصص برای تشخیص و درمان اختلالات صرعی کودکان
" نقش الکتروانسفالوگرافی در اختلالات صرعی کودکان" عنوان کارگاه آموزشی است که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگاه آموزشی"نقش الکتروانسفالوگرافی در اختلالات صرعی کودکان" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز بکار کرد.
این کارگاه آموزشی به منظور تقویت و افزایش فعالیت های بین المللی در حیطه مطالعات عصب تحولی و نیز تاکید بر تفکر بین رشته ای جهت استفاده در حوزه علوم اعصاب کودکان، بررسی "نقش و اهمیت الکتروانسفالوگرافی"( ثبت فعالیت های الکتریکی مغز) در اختلالات صرعی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.
همچنین در این کارگاه آموزشی 14 استاد و متخصص رشته علوم اعصاب کودکان به همراه پروفسور" فابریس والیوس "از دانشگاه "پیکاردی "فرانسه ، یافته های علمی و تخصصی خود در زمینه "الکترو انسفالوگرافی" در تشخیص و درمان اختلالات صرعی کودکان را برای اساتید و پژوهشگران بالینی و تکنولوژی در این حوزه تشریح می کنند.
کارگاه " نقش الکتروانسفالوگرافی در اختلالات صرعی کودکان" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی از روز 27 خرداد ماه سال جاری در محل مرکز طبی کودکان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی فعالیت آموزشی خود را آغاز و تا روز 31 خردادماه ادامه دارد.
انتهای پیام/25
Send to friends