توانمندی دانش‌بنیان‌ها به نیاز صنعتگران پیوند می‌خورد

توانمندی دانش‌بنیان‌ها به نیاز صنعتگران پیوند می‌خورد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68621
«کاربردهای صنعتی فناوری نانو» وبیناری است که در حوزه بهداشت و سلامت برگزار می‌شود تا صنعتگران با توانمندی دانش‌بنیان‌ها در این حوزه آشنا شوند.

رویکردی فناورانه و صنعتی در این برنامه آنلاین دنبال می‌شود تا از ظرفیت‌های موجود در کشور بهره بیشتری برده شود. محصولات صنعتی، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه بهداشت و سلامت به صاحبان صنایع و سازمان‌ها با برگزاری این وبینار معرفی می‌شود. همچنین ایجاد بستری برای تبادل فناوری بین جامعه فناوران و پژوهشگران با جامعه صنعتی کشور با برگزاری آن فراهم می‌شود.

19 تیرماه نخستین بخش از این وبینار برگزار شد و 26 تیر و 2 مرداد ماه سال جاری دو بخش بعدی آن میزبان علاقمندان می‌شود. برگزاری این وبینار در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

کاربردهای فناوری نانو در ضدعفونی کننده ها، داروهای بر پایه فناوری نانو، نسل جدید ضدعفونی کننده ها، کاربردهای فناوری نانو در صنعت شوینده ها، کاربردهای نانو حامل ها در صنعت دارو و محصولات ترمیمی زخم بر پایه فناوری نانو برخی از عنوان‌هایی است که در این وبینار به آن پرداخته می‌شود.

همچنین فرصت بازدید مجازی از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی فناوری نانو ایران در محل ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حاضران در این وبینار فراهم است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

اخبار مرتبط:

* فناوری نانو در ایران، از جهش علمی تا جهش اقتصادی

* ۴۹ کشور میزبان محصولات نانو ایران‌ساخت شدند

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم