تولید تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش‌های مقاوم به خوردگی
توسط یکی از شرکت‌های فناور کشورمان صورت می‌گیرد:

تولید تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش‌های مقاوم به خوردگی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 15684
مدیرعامل یک شرکت سازنده انواع تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش مقاوم به خوردگی گلاس و پوشش های فلورو پلیمری در ایران و خاورمیانه نام برد و افزود:

مدیرعامل یک شرکت سازنده انواع تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش مقاوم به خوردگی گلاس و پوشش های فلورو پلیمری در ایران و خاورمیانه نام برد و افزود: شیمی آذرجام با به خدمت گرفتن دانش مهندسی و کسب تجربه در طول سال های متمادی و بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات طراحی و ساخت، موفق شده است بخش قابل توجهی از  نیاز کشور به این محصولات را برطرف کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شیمی آذرجام با اشاره به توانمندی کشور در تولید محصولات شیمیایی ضدخوردگی گفت: شرکت‌ فرآیند از سال 1369 تأسیس و در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع پلنت‌های شیمیایی، شروع به فعالیت کرد و درادامه مسیر خود با ایجاد شرکت شیمی آذرجام، حرکت در مسیر طـراحی وتولید تجـهیـزات گلاس لايند و فلوروپليمرلايند را آغاز کرده است.
مصطفی    جنتی، با بیان این‌که خوردگی شیمیایی تجهیزات، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ صنایع بوده است گفت: تجهیزات گلاس لایند از بهترین و پر کاربردترین تجهیزات مقاوم در مقابل انواع شرایط خورنده هستند و این موضوع به انگیزه ای برای شروع یک فعالیت ویژه در این شرکت برای دستیابی و سپس توسعه فناوری ساخت تجهیزات گلاس لایند بدل شد.
این فعال فناور، افزود: این شرکت با تکیه بر دانش علمی و فنی و تجربیات عملی هولدینگ فرآیند و هم‌چنین با تلاش مستمر و بهره‌گيري مطلوب از فرصت‌ها موفق شده است این صنعت راهبردی را در کشور پایه گذاری کرده و با همکاری فعالان حوزه صنایع شیمیایی، فعالیت خود را در این عرصه گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت شیمی آذرجام پس از گذشت دو سال از تاسیس خود، فعالیتی ویژه با اهدافی خاص را در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات با پوشش‌های فلوروپلیمری آغاز کرد، که به ساخت انواع تجهیزات با پوشش PTFE ، PFA ، FEP و ECTFE در داخل کشور منتهی شد.
جنتی از این شرکت به عنوان تنها سازنده انواع تجهیزات صنایع شیمیایی با پوشش مقاوم به خوردگی گلاس و پوشش های فلورو پلیمری در ایران و خاورمیانه نام برد و افزود: شیمی آذرجام با به خدمت گرفتن دانش مهندسی و کسب تجربه در طول سال های متمادی و بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات طراحی و ساخت، موفق شده است بخش قابل توجهی از  نیاز کشور به این محصولات را برطرف کند.
مدیرعامل شیمی آذرجام، به حداقل رساندن مشکلات خوردگی و بی نیازی صنایع شیمیایی و پتروشیمی کشور به واردات را هدف اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: همواره در تلاش هستیم با به‌روز رساني و ارتقاي فني، کيفي و کمي محصولات و خدمات خود بر پایه استانداردهای جهانی علاوه بر رفع نيازهای صنایع داخلي کشور، در بازارهای جهانی حضوری هوشمندانه داشته باشیم.
جنتی، با اشاره به طیف متنوع محصولات شرکت شیمی آذرجام در حوزه تجهیزات گلاس لایند، گفت: - راکتورهای گلاس لایند، مخازن ذخیره و تحت فشار گلاس لایند، مبدل حرارتی گلاس لایند و تجهیزات و شیرآلات و محصولات جانبی گلاس لایند ازتولیدات این شرکت در حوزه است.
/پایان پیام/24

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم