تولید قطعات آسانسور «ایران‌ساخت» بازار داخلی را رونق داد

تولید قطعات آسانسور «ایران‌ساخت» بازار داخلی را رونق داد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 71434
ساخت قطعات آسانسور فرصت مناسبی به متخصصان ایرانی داد تا بتوانند توانمندی‌های خود را در حوزه تولید این تجهیزات به اثبات برسانند.

شرکت آریان آسانسور به عنوان مجموعه‌ای فناور نخستین تولیدکننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران و جزء اولین شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این صنعت است که از سال ۷۱ کار خود را آغاز کرد. این مجموعه با گذشت ۲۸ سال از عمر فعالیتش، توانسته با ارائه محصولات متنوع و شیوه‌های مدرن بازاریابی و فروش، سهم قابل توجهی از بازار داخلی را در اختیار گیرد.

بنا به گفته حسین بختیاری فرقانی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، تابلو فرمان‌های تک‌فاز، گیرلس، گیربکس، هیدرولیک، جعبه سه فاز، جعبه رویزیون ساده از جمله محصولات کاربردی شرکت ما در صنعت آسانسور است که برای آسانسورهای با ظرفیت های مختلف و تا سرعت4m/s کاربرد دارند.

این فعال دانش‌بنیان ادامه داد: تابلو فرمان آسانسور حكم مغز آسانسور را دارد. تابلو فرمان برد کنتارلی هم موظف به مدیریت مولفه‌ها است. شرکت ما با توان تخصصی خود برد آلیس را برای آسانسورها طراحی کرده است که هوشمندترین و ایمن‌ترین برد موجود در بازار محسوب می‌شود. این برد قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

بختیاری افزود: از جمله ویژگی‌های این برد می‌توان به قابليت كنترل گروهي تا 8 آسانسور، قابليت استفاده در آسانسورهای سرعت بالا، حركت با دقت ايست بالا، کنترل سرعت شیب و کاهش سرعت در لحظه(Approach Direct)، مطابقت با استانداردهای اروپایی، قابليت اتصال به سیستم مدیریت مرکزی و استفاده از ميكروكنترلری قدرتمند اشاره کرد.

بختیاری همچنین گفت: ایمنی و امنیت در ساخت آسانسور حرف اول را می‌زند به همین دلیل باید در تولید قطعات آن دانش و فناوری دخیل باشد تا محصولی قابل اعتماد در اختیار مشتری قرار گیرد. ما هم در مجموعه فناور خود تلاش می‌کنیم قطعاتی استاندارد و ایمن طراحی و تولید کنیم و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
قطعات ایران‌ساخت در صنعت دریایی با استانداردهای جهانی هم‌گام می‌شود
قطعات ایران‌ساخت در صنعت دریایی با استانداردهای جهانی هم‌گام می‌شود
99/07/29 - 09:24
 رونق بازار کالای ایران‌ساخت با ایجاد فضای امن سرمایه‌گذاری
رونق بازار کالای ایران‌ساخت با ایجاد فضای امن سرمایه‌گذاری
97/09/03 - 09:54
تولید قطعات آسانسور بومی شد
تولید قطعات آسانسور بومی شد
97/07/16 - 13:05
بیشتر بخوانیم