جشنواره جایزه بازی‌های جدی به دور چهارم رسید

جشنواره جایزه بازی‌های جدی به دور چهارم رسید


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68873
دور چهارم جشنواره بازی‌های جدی با نگاهی ویژه به سرگرمی‌های هدفمند برگزار می‌شود. در این دوره از جشنوار سه بخش کلیدی «جشنواره بازی جدی سال 99»، «هکاتون بازی‌های جدی 99» و «سمپوزیوم بازی‌های جدی 99» مدنظر است.

رویداد جایزه بازی‌های جدی فرصتی مناسب برای مشارکت در توسعه بازی‌های جدی در کشور فراهم کرده است. این رویداد در دور چهارم خود با نگاهی کلان‌‌تر نسبت به سرگرمی‌‌های هدفمند، علاوه بر بازی‌های دیجیتال، حامی سایر سرگرمی‌های جدی مانند بازی‌های رومیزی یا شبیه‌‌سازها هم خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در بخش جشنواره بازی جدی سال، با ارسال مقالات در بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی و با ثبت‌نام فردی یا تیمی در بخش هکاتون بازی‌های جدی شرکت کنند.

در این دوره حامیان در بخش‌های سلامت و درمان، فناوری، مواجهه با بیماری‌های همه‌گیر، مهارت‌ها و سبک زندگی، آموزش کودکان و نوجوانان و ترویج کتاب‌خوانی به برگزیدگان خود جوایز نقدی و غیرنقدی می‌دهند.

حامیان این رویداد فناورانه را ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، وزارت ورزش و جوانان و غیره تشکیل می دهند.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

سومین دوره بازی‌های جدی برگزیدگان خود را شناخت

معرفی جایزه بازی‌های جدی 1398

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم