دارایی‌های فیزیکی صنایع را نرم‌افزار ایران‌ساخت مدیریت می‌کند

دارایی‌های فیزیکی صنایع را نرم‌افزار ایران‌ساخت مدیریت می‌کند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 75742
نرم‌افزارهای مدیریت تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی جزو زیرساخت‌های فناورانه و پیشرفته‌ای هستند که نمونه ایران‌ساخت آن با توانمندی متخصصان بومی طراحی و اجرا شده است.

شرکت مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر موفق شد برای نخستین بار درکشور و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سرویس‌های نرم افزاری نسل چهارمی مدیریت تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی را بر اساس برنامه‌ریزی و اجرایی دقیق، بسیار پیچیده و فشرده توسعه محصول را به مرحله نهایی برساند و در اختیار صنایع کشور قرار دهد.

 

نقش نرم‌افزارهای مدیریت تجهیزات در توسعه فناورانه

با ظهور انقلاب صنعتی نسل چهارم، توسعه فناوری‌های پیشرفته و ضرورت مدیریت زیرساخت‌ها و دارایی‌های فیزیکی و تجهیزات، نرم‌افزار مدیریت عملکرد تجهیزات یا APM پا به میدان گذاشته‌اند و شکل نوآورانه‌ای از سیستم‌های پشتیبانی و مدیریت تجهیزات را به صنایع عرضه می‌کنند.

 

این سامانه‌ها در صنایع و حوزه‌های فناورانه به خوبی توسعه یافته‌اند و زمینه را برای مدیریت نوین دارایی‌‌های فیزیکی را برای شرکت‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، ممکن می‌کند.

 

این نرم‌افزار مدیریت آسان‌تر و کارآمدتر دارایی را به صورت گسترده، با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا ممکن می‌کند و در با استفاده از آن کار تعمیرات و نگهداری‌ها آسان‌تر می‌شود.

همچنین امکانی برای مدیریت عملکرد دارایی‌ها به صورت لحظه‌ای و بازرسی‌های پیش از موعد برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

 

کمک به حرکت صنایع در مسیر توسعه

نرم‌افزارهای مدیریت تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی با با پایش از راه دور به کمک اینترنت اشیاء صنعتی و توانایی‌های دیگر، از بهینه‌سازی دارایی در هر دو بخش نگهداشت و عملیات پشتیبانی خواهند کرد تا مدیریت کلی عملکرد دارایی‌ها را ممکن شود.

این نرم‌افزار با نزدیک شدن به تاریخ پایان فاز نخست، گام‌های نهایی تولید را سپری می‌کند و در اختیار صنایع قرار می‌گیرد.

 

شــرکت پمکــو در حوزه پیادهســازی پروژه‌هــای متنــوع مدیریت دارایی‌های فیزیکی، نگهداری و تعمیرات در صنایـع مختلـف در کشـورهای مختلـف فعال است و و بــا بهره‌گیــری از شــبکه جهانــی مشــاوران جهانی در زمینه‌های مدیریــت صحیــح داراییهــای فیزیکــی، کاهــش هزینه‌هـای نگهـداری، تعمیـرات و عملیـات، افزایش عمـر تجهیـزات، افزایش بهـره‌وری، ایمنـی و افزایش کارایی خدمات فناورانه ارائه می‌دهد.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/24

 

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
حمایت 50 درصدی برای استقرار نرم‌افزار مدیریت اطلاعات در آزمایشگاه‌ها تعلق گرفت؛ ثبت دقیق خدمات
حمایت 50 درصدی برای استقرار نرم‌افزار مدیریت اطلاعات در آزمایشگاه‌ها تعلق گرفت؛ ثبت دقیق خدمات
00/03/04 - 10:05
دارایی‌های دانش‌بنیان در برابر سرقت و آتش‌سوزی بیمه می‌شود
دارایی‌های دانش‌بنیان در برابر سرقت و آتش‌سوزی بیمه می‌شود
99/08/03 - 12:13
 مدیریت شناورها با استفاده از نرم‌افزار «سی مستر »آسان می‌شود
مدیریت شناورها با استفاده از نرم‌افزار «سی مستر »آسان می‌شود
96/11/04 - 13:38
بیشتر بخوانیم